Atak na dzieci - Manchester.

1. Data: 2017-05-23 16:03:08

Temat: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ktoś w domu, gdzie go gościnnie przyjęto, atakuje dzieci swoich
gospodarzy i nadal wolno mu tam pozostawać, to winnymi śmierci/cierpienia
dzieci są od tego momentu gospodarze domu, ich rodzice.

Jeżeli państwa zachodnie nie zrobią naprawdę zdecydowanego kroku, aby
ukarać winnych i zapobiec atakom w przyszłości, na własne życzenie
obywatele tych państw staną się obiektami fali kolejnych niezliczonych
ataków, ich dzieci będą przeklinać nie islamistów, ale swych rodziców, że
dopuścili do tego.

Jedynym sposobem zapobieżenia inwazji jest bezlitosne tropienie,
skrupulatne ustalanie tożsamości zamachowców i ich wszelkich wspólników, po
czym publiczne i przykładne karanie ich z równoczesnym NATYCHMIASTOWYM
wydaleniem z Europy ich szeroko rozumianych rodzin do kraju pochodzenia.

Tak zrobił Putin - po nielicznych, bo jak się po tej decyzji okazało
pierwszych i ostatnich próbach islamskiego terroru w Rosji. Nie czekał, nie
rozpatrywał praw człowieka - tylko działał.

2. Data: 2017-05-23 18:01:04

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Jeżeli ktoś w domu, gdzie go gościnnie przyjęto, atakuje dzieci swoich
>gospodarzy i nadal wolno mu tam pozostawać, to winnymi śmierci/cierpienia
>dzieci są od tego momentu gospodarze domu, ich rodzice.

Piszesz o brejwiku?

3. Data: 2017-05-23 18:04:46

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Piszesz o brejwiku?

A- bo on był gościem w Nowegiii?

--
Chiron

4. Data: 2017-05-23 18:29:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 16:03, Ikselka pisze:
> Jeżeli ktoś w domu, gdzie go gościnnie przyjęto, atakuje dzieci swoich
> gospodarzy i nadal wolno mu tam pozostawać, to winnymi śmierci/cierpienia
> dzieci są od tego momentu gospodarze domu, ich rodzice.

Pozwolili zwłokom terrorysty zostać?
To faktycznie dziwne i karygodne.

> [...]
> obywatele tych państw staną się obiektami fali kolejnych niezliczonych
> ataków, ich dzieci będą przeklinać nie islamistów, ale swych rodziców, że

Wiesz czym się różni państwo prawa od totalitarnego zamordyzmu?
Oczywiście, że nie wiesz.
W państwie prawa nikt nie wsadza do więzienia za myślozbrodnię i nie
dzieli ludzi na przestępców i uczciwych ze względu na kolor skóry czy
wyznanie.

Widzę, że masz wszystko dobrze przemyślane (hmmm...), więc napisz, w
jaki sposób chcesz typować winnych zanim popełnią przestępstwo.
Chyba się naoglądałaś za dużo filmów s-f.

> [...]
> czym publiczne i przykładne karanie ich z równoczesnym NATYCHMIASTOWYM
> wydaleniem z Europy ich szeroko rozumianych rodzin do kraju pochodzenia.

Już ci to kiedyś tłumaczyłem. To, że ktoś ma w rodzinie psychola, nie
oznacza, że sam jest psycholem.
Tożsamość zamachowca zwykle jest znana od razu po zamachu i przeważnie
nie ma po co go karać, bo normalni ludzie nie czerpią przyjemności z
pastwienia się nad jego fragmentami.
A jak przeżyje i ma wspólników, to jeszcze nie słyszałem o takim
przypadku żeby policja machnęła na to ręką i ich nie szukała.
Skrupulatnie.

> Tak zrobił Putin - po nielicznych, bo jak się po tej decyzji okazało
> pierwszych i ostatnich próbach islamskiego terroru w Rosji. Nie czekał, nie
> rozpatrywał praw człowieka - tylko działał.

Terror zwalczaj terrorem - powiedziała faszystka ikselka...

Ale ty masz nasrane w bani, nawet w okolicznościach zamachu musisz
wyskoczyć z jakimś głupim tekstem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-23 18:33:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 18:04, Chiron pisze:

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

.pl...

> A- bo on był gościem w Nowegiii?

Czyli gospodarzom wolno?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-05-23 18:35:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2017 o 18:33, Kviat pisze:
> Czyli gospodarzom wolno?

już prędzej

7. Data: 2017-05-23 18:36:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Piszesz o brejwiku?

Wiem, za trudny tekst był.

8. Data: 2017-05-23 18:49:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 18:35, pinokio pisze:

> już prędzej

Weź lekarstwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-05-23 20:15:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 18:29, Kviat pisze:

> [...]
> jaki sposób chcesz typować winnych zanim popełnią przestępstwo.
> Chyba się naoglądałaś za dużo filmów s-f.

Ależ to proste jak drut. Nikogo z was do nas nie wpuszczamy, ponieważ
wśród was są terroryści.

> Już ci to kiedyś tłumaczyłem. To, że ktoś ma w rodzinie psychola, nie
> oznacza, że sam jest psycholem.

Żeby móc coś tłumaczyć, musiał byś być choć odrobinę poważany przez
osobę której coś chcesz tłumaczyć. Rozumiesz - taka relacja oparta na
zaufaniu. Jak na razie to to co nazywasz tłumaczeniem sprowadza się do
czegoś w stylu przemówień króla Juliana zaczynających się od "Słuchajcie
śmieszne dziwolągi ... " ;)

> [...]
> Skrupulatnie.

> Terror zwalczaj terrorem - powiedziała faszystka ikselka...

Terror trzeba zwalczać przede wszystkim szybko i skutecznie. Dlaczego
kłamiesz? Ikselka nie powiedziała tego co jej przypisujesz.

O - zdaje się coś będziesz Ikselce tłumaczył. A więc słuchajcie śmieszne
dziwolągi:

> Ale ty masz nasrane w bani, nawet w okolicznościach zamachu musisz
> wyskoczyć z jakimś głupim tekstem.

No i wytłumaczył.
To kiedy wyjedziesz z tekstem "Tłumaczyłem ci już kiedyś że masz nasrane
w bani"? :)

Dębska

10. Data: 2017-05-23 20:16:11

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>A- bo on był gościem w Nowegiii?

A to ma jakieś znacznie dla wymordowanej młodzieży zwolenniku bestialskich
morderców?

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego