Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Atak na dzieci - Manchester.

Grupy

Szukaj w grupach

 

Atak na dzieci - Manchester.

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 190


« poprzedni wątek następny wątek »

171. Data: 2017-05-31 15:10:36

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> W dniu 30.05.2017 o 23:24, Ikselka pisze:
>> FEniks <x...@p...fm> wrote:
>>> W dniu 30.05.2017 o 09:41, Ikselka pisze:
>>>> FEniks <x...@p...fm> wrote:
>>>>> W dniu 29.05.2017 o 18:00, Ikselka pisze:
>>>>>
>>>>>>>> A CAŁA RESZTA GDZIE?
>>>>>>>
>>>>>>> M.in. we Włoszech.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Mapki już nie podrzucisz?
>>>>>
>>>>> Podrzuć swoją.
>>>>>
>>>>
>>>> Łatwo rezygnujesz.
>>>
>>> Moja już była.
>>>
>>>> To ja mam tu kogoś prostować?
>>>
>>> Czas na ciętą ripostę.
>>>
>>
>> Zapisałam się do RN.
>
> I co? Mam nad tym faktem zapłakać?
>
>> Koniec słownych ripost.
>
> Czyli odtąd już ze scyzorykiem do mnie będziesz przychodzić, czy jak mam
> to rozumieć?
>

Nie wiem, za kogo mnie masz. Jesteś typowym produktem propagandy
antypolskiej.
Wręcz przeciwnie - jako jednostka absolutnie przestajesz mnie interesować
przenoszę energię na działania statutowe/programowe.

--
XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


172. Data: 2017-06-01 06:05:18

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 23:26:23 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> W dniu 2017-05-23 o 22:32, Ikselka pisze:
>
> [ciach bzdety]
>
> > To coś nie pojmuje, że islamscy terroryści właśnie w rodzinie wyrastają w
> > nienawiści do innych kultur
>
> A w chrześcijańskich rodzinach wyrastają w miłości do innych kultur.
> Ty i rodzina ma ryja jesteście tego doskonałym przykładem.
>
> > - dlatego ich rodziny są także (przynajmniej
> > pośrednio) winne i także powinny ponieść konsekwencje (w postaci
> > wydalenia).
>
> To tak jak u nas.
>
> > A jeśli nawet rodzina jest pod tym względem OK, to ZAWSZE da
> > schronienie i oparcie ew. uciekinierowi.
>
> A nasze, chrześcijańskie rodziny, to od razu biegną do najbliższego
> komisariatu.
>
> > Temu trzeba zapobiegać, eliminować
> > tzw. zaplecze.
>
> Też jestem za.
> Jeżeli kościół daje schronienie i oparcie pedofilom, należy eliminować
> tzw. zaplecze.

tak podchodząc do sprawy,
to musiałbyś wyeliminować ze świata wszystkie grupy zawodowe.



Hipokryzja propedofilskich i antyklerykalnych ,,elit"

W 1997 roku fracunska gazeta Le Monde opublikowała list otwarty podpisany przez 69
francuskich ,,intelektualistów", wśród których byli Jack Lang, przyszły minister
kultury i edukacji, Bernard Kouchner, przyszły minister zdrowia i prezes organizacji
Lekarze Bez Granic oraz tak prominentne osoby, jak Jean Paul Sartre, Gilles Deleuze i
Roland Barthes. List zawierał protest przeciwko uwięzieniu trzech mężczyzn
oskarżonych o kontakty seksualne z trzynasto- i czternastolatkami. W okresie
późniejszym, już jako ministrowie, Jack Lang i Bernard Kouchner ostro krytykowali
Kościół Rzymskokatolicki za to, że ,,nic nie robi w sprawie molestowania nieletnich
przez księży"

Daleki jestem od rzucania oskarżeń typu ,,my gwałcimy ale wy też!". Interesuje mnie
jednak całościowy obraz problemu, a nie wyłącznie jednostkowe przypadki. Nienawiść
środowisk komunistycznych, lewicowych i masońskich do Kościoła powoduje, że
przemilczane są setki tysięcy przypadków pedofilii wśród wszystkich innych grup
zawodowych czy religijnych, jednak wystarczy jedno takie zdarzenie wśród katolickiego
kleru, by uruchomiona została machina propagandowa obejmująca całe kraje lub świat.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


173. Data: 2017-06-01 06:39:57

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 23:43:29 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Tak, jestem świadomy, że trolluję rasistów, faszystów i fanatyków
> religijnych. I wyznawców chemtrailsów i opętania.
> I jestem z tego dumny :)
>
> >>> Dlaczego kłamiesz? Ikselka nie powiedziała tego co jej przypisujesz.
> >>
> >> Oczywiście, że to powiedziała.
> >> Nie powiedziała? Chwali Putina za jego miłość do bliźniego?
> >> Ale się pomyliłem...
> >
> > Wskaż gdzie powiedziała "Terror zwalczaj terrorem". Wijesz się jak
> > Lubnauer tłumacząca po co rychu na maderę poleciał.
>
> Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała dosłownie :)
> To taki ciąg skojarzeń: "Putin dobry, walczy z terroryzmem" ->
> "zwalczajmy terror Putinem" -> "terror zwalczajmy terrorem"
>
> Te skojarzenia są sobie równoważne. Czy mam ci to wyjaśnić jeszcze
> bardziej łopatologicznie? Nie wiem czy potrafię, to była wersja dla
> wyjątkowo mało inteligentnych...

łopatologicznie. jeśli nawet nie kłamiesz, Piotrze, to blednie odczytujesz
to, co napisała. ikselka mówiła o jednej z cech Putina i o niczym więcej.
a to, ze zdolny byłby wymordowywać cale rodziny, całkiem nie jest cecha dobra.
pomijając. popatrz, ze Ty sam bardzo często używasz określenia "faszysta".
a jest to nomen omen określenie, które właśnie proputinowcy powszechnie w Rosji
stosują dla określania wszystkich osób, które maja odmienne od nich zdanie.
czy w związku z tym, bardziej tobie nie należałoby przypiąć latki w postaci
określeń, jakie użyłeś w stosunku do ikselki?
a ze do faszystów dodajesz jednym tchem rasistów i fanatyków, to po prostu poszedłeś
dalej niż propaganda sowiecka; widać jeden rodzaj urojonych wrogów Ci nie wystarcza:)
oczywiście nie porównuję Ciebie do Putina. po prostu masz podobna skłonność
do stygmatyzowania osób mających inne zdanie.

pozdrawiam,
jacek

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


174. Data: 2017-06-01 06:49:14

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 08:47:33 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> W dniu 23.05.2017 o 23:00, Przemysław Dębski pisze:
> > W dniu 2017-05-23 o 20:45, Kviat pisze:
>
> >> I nikogo nie wypuszczamy, ponieważ wśród nas też mieszkają psychole.
> >> A my lubimy naszych psycholi bardziej od waszych.
> >
> > I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?
>
> A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
> ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?
>
> Ewa

no tak, Ewo; często to potomkowie muzułmanów. ale oni do nas nie przyjadą.
zresztą wątpliwe, aby gremialnie nowi muzułmanie chcieli; u nas trzeba pracować,
a do tego place nie za tęgie, i zasiłki mizerne, i chrześcijaństwo zbyt mocne.
to po ko cholerę im do takiego kraju się fatygować.

pozdrawiam,
jacek

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


175. Data: 2017-06-01 07:57:29

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 06:39, j...@o...pl pisze:

> po prostu masz podobna skłonność
> do stygmatyzowania osób mających inne zdanie.

Nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


176. Data: 2017-06-01 08:05:36

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> W dniu środa, 24 maja 2017 08:47:33 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
>> W dniu 23.05.2017 o 23:00, Przemysław Dębski pisze:
>>> W dniu 2017-05-23 o 20:45, Kviat pisze:
>>
>>>> I nikogo nie wypuszczamy, ponieważ wśród nas też mieszkają psychole.
>>>> A my lubimy naszych psycholi bardziej od waszych.
>>>
>>> I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?
>>
>> A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
>> ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?
>>
>> Ewa
>
> no tak, Ewo; często to potomkowie muzułmanów. ale oni do nas nie przyjadą.
> zresztą wątpliwe, aby gremialnie nowi muzułmanie chcieli; u nas trzeba pracować,
> a do tego place nie za tęgie, i zasiłki mizerne, i chrześcijaństwo zbyt mocne.
> to po ko cholerę im do takiego kraju się fatygować.
>

Tak, to prawda. Nam, ludziom myślącym globalnie, jednak nie chodzi jedynie
o bezpośrednie następstwa fali dzisiejszych czy przyszłych imigrantów
muzułmańskich, motywujących się swymi INDYWIDUALNYM interesem -
zamieszanie, gwałty, rabunki, koszty ekonomiczne.
Nam, ludziom myślącym globalnie, chodzi przede wszystkim o kulturowe i
społeczno-polityczne następstwa przesunięcia tak wielkiej masy obcej
kulturowo.
Co my, Polacy, Europejczycy, wychowani w kulturze łacińskiej i tworzący ją
od wieków wieków, zostawimy naszym dzieciom i wnukom, jeśli zgodzimy się na
muzułmańską dominację w Europie i na świecie? A nawet ta "wolność", o
której dziś napastliwie krzyczą lewacy, szybko się skończy wraz z terrorem
zbrojnym i kulturowym muzułmanów.
Muzułmańska kultura to kultura represyjna, antytechnologiczna, która nie
wnosi niczego w tzw. postęp techniczny, a tzw. wartości uznawane przez nas
ma za nic. To kultura prymitywizmu. Obcy jest jej eozwój człowieka i
umysłu. Nasz ogromny europejski dorobek kulturowy, socjalny, techniczny i
technologiczny pójdzie wniwecz. Cofniemy się do wieków średnich pod naporem
prymitywizmu.

--
XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


177. Data: 2017-06-01 09:00:42

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 08:05, Ikselka pisze:
> <j...@o...pl> wrote:
>> W dniu środa, 24 maja 2017 08:47:33 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
>>> W dniu 23.05.2017 o 23:00, Przemysław Dębski pisze:
>>>> W dniu 2017-05-23 o 20:45, Kviat pisze:
>>>
>>>>> I nikogo nie wypuszczamy, ponieważ wśród nas też mieszkają psychole.
>>>>> A my lubimy naszych psycholi bardziej od waszych.
>>>>
>>>> I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?
>>>
>>> A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
>>> ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?
>>>
>>> Ewa
>>
>> no tak, Ewo; często to potomkowie muzułmanów. ale oni do nas nie przyjadą.
>> zresztą wątpliwe, aby gremialnie nowi muzułmanie chcieli; u nas trzeba pracować,
>> a do tego place nie za tęgie, i zasiłki mizerne, i chrześcijaństwo zbyt mocne.
>> to po ko cholerę im do takiego kraju się fatygować.
>>
>
> Nam, ludziom myślącym globalnie,
(...)
> Nam, ludziom myślącym globalnie,

LOL
I napisała to nacjonalistka, która przed momentem zapisała się do ruchu
narodowego...
Świat upada :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


178. Data: 2017-06-01 09:14:28

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nam, ludziom myślącym globalnie, (...)
> Nam, ludziom myślącym globalnie, (...)

Pomoc merytoryczna dla tych, co nie rozumieją znaczenia słowa "globalny":
http://sjp.pwn.pl/sjp/globalny;2559337.html



--
XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


179. Data: 2017-06-01 09:23:37

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 09:14, Ikselka pisze:
> Ikselka <i...@g...pl> wrote:
>
>> Nam, ludziom myślącym globalnie, (...)
>> Nam, ludziom myślącym globalnie, (...)
>
> Pomoc merytoryczna dla tych, co nie rozumieją znaczenia słowa "globalny":

Pomoc merytoryczna dla nacjonalistów: jak sama nazwa wskazuje,
nacjonaliści nie myślą globalnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


180. Data: 2017-06-01 10:45:44

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 06:05:19 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> W dniu wtorek, 23 maja 2017 23:26:23 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:


> W 1997 roku fracunska gazeta Le Monde opublikowała list otwarty podpisany przez
> 69 francuskich ,,intelektualistów", wśród których byli Jack Lang, przyszły
> minister kultury i edukacji, Bernard Kouchner, przyszły minister zdrowia i
> prezes organizacji Lekarze Bez Granic oraz tak prominentne osoby, jak Jean Paul
> Sartre, Gilles Deleuze i Roland Barthes.

Uważaj Jacek na źródła. Jean-Paul Sartre nie mógł podpisać tego listu, zmarł
w 1980 r.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 ... 10 ... 17 . [ 18 ] . 19


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram
Od Idei do materialnej Rzeczywistości

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????

zobacz wszyskie »