Atak na dzieci - Manchester.

11. Data: 2017-05-23 20:32:46

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Ależ to proste jak drut. Nikogo z was do nas nie wpuszczamy, ponieważ wśród
>was są terroryści.

Czyli zamykamy granice przed wszystkimi. Dlaczego nikogo nie dziwi, że debil
dębski jest debilem?

12. Data: 2017-05-23 20:45:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 20:15, Przemysław Dębski pisze:

> Ależ to proste jak drut. Nikogo z was do nas nie wpuszczamy, ponieważ
> wśród was są terroryści.

I nikogo nie wypuszczamy, ponieważ wśród nas też mieszkają psychole.
A my lubimy naszych psycholi bardziej od waszych.

> Żeby móc coś tłumaczyć, musiał byś być choć odrobinę poważany przez
> osobę której coś chcesz tłumaczyć. Rozumiesz

Rozumiem.

> - taka relacja oparta na
> zaufaniu. Jak na razie to to co nazywasz tłumaczeniem sprowadza się do
> czegoś w stylu przemówień króla Juliana zaczynających się od "Słuchajcie
> śmieszne dziwolągi ... " ;)

Bo tak właśnie jest.

> Terror trzeba zwalczać przede wszystkim szybko i skutecznie.

Odkrywca...
A w służbach, które tym się zajmują, to pewnie zatrudniają amatorów,
którzy nie mają pojęcia co robią i dlatego są zamachy.
Powinni zatrudnić ciebie (i ikselkę), od razu byś z tym zrobił porządek.
Pewnie znasz karate i byś im pokazał...

> Dlaczego
> kłamiesz? Ikselka nie powiedziała tego co jej przypisujesz.

Oczywiście, że to powiedziała.
Nie powiedziała? Chwali Putina za jego miłość do bliźniego?
Ale się pomyliłem...

Przegapiłeś. Już było.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-05-23 21:02:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

.pl...

> A to ma jakieś znacznie dla wymordowanej młodzieży zwolenniku bestialskich
> morderców?

Napisałeś, że Breivik był gościem w Norwegii. (Dokładnie to wprost wynikało
z tego, co napisałeś). Wyraziłem więc zdziwienie, że uznałeś go za gościa w
Norwegii. Na co ty odpowiadasz, że jestem zwolennikiem bestialskich
morderców i pytasz, jakie to ma znaczenie dla pomordowanych. Logiki tu brak.

--
Chiron

14. Data: 2017-05-23 22:21:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 20:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Czyli zamykamy granice przed wszystkimi. Dlaczego nikogo nie dziwi, że
> debil dębski jest debilem?

Za merytorycznie gołst, za merytorycznie. Prześpij się, bo nie jesteś
dziś sobą.

Dębska

15. Data: 2017-05-23 22:32:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> dziwolągi:

> No i wytłumaczył.
> To kiedy wyjedziesz z tekstem "Tłumaczyłem ci już kiedyś że masz nasrane

Dębska, to coś nie rozumie istoty terroryzmu muzułmańskiego - to coś myśli,
że muzułmański zamachowiec to taki samotny jeździec, któremu nagle i bez
przyczyny odbiło, ktoś, kto działa sam, ktoś, czyja rodzina nie jest winna,
że on zabija.
To coś jest nawet skłonne go zrozumieć i przytulić (a już na pewno jeśli
byłby przeciw PiS lub miał zamiar podłożyć bombę Kaczyńskiemu).

To coś nie pojmuje, że islamscy terroryści właśnie w rodzinie wyrastają w
nienawiści do innych kultur - dlatego ich rodziny są także (przynajmniej
pośrednio) winne i także powinny ponieść konsekwencje (w postaci
wydalenia). A jeśli nawet rodzina jest pod tym względem OK, to ZAWSZE da
schronienie i oparcie ew. uciekinierowi. Temu trzeba zapobiegać, eliminować
tzw. zaplecze. Oczywiście nie tylko z tych powodôw, lecz i dlatego, że
(nawet niezasłużony) odwet na rodzinie jest JEDYNĄ rzeczą, jaka może
zadziałać powstrzymująco na potencjalnych chętnych do zabijania.
Jeśli mamy do wyboru dobro praworządnych obywateli i środowisk związanych z
terroryzmem muzułmańskim, to sorry, ale bliższa koszula ciału, czyli to
praworządni obywatele mają być chronieni KAŻDYM kosztem.
I tu Putin ma rację - zagroził, że dopadnie rodziny zamachowców - i sami
się do niego zgłosili. TO SKUTKUJE!

16. Data: 2017-05-23 22:34:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Za merytorycznie gołst, za merytorycznie. Prześpij się, bo nie jesteś
> dziś sobą.

Przede wszystkim za dużo sylab - więcej niż jedna!!!!

17. Data: 2017-05-23 23:00:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 20:45, Kviat pisze:

> I nikogo nie wypuszczamy, ponieważ wśród nas też mieszkają psychole.
> A my lubimy naszych psycholi bardziej od waszych.

I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?

> Rozumiem.

> Bo tak właśnie jest.

Świetnie. Różni tu na psp bywali przez lata, ale jesteś pierwszym
socjopatą który jest tego świadomy i z tego dumny.

> [...]
> którzy nie mają pojęcia co robią i dlatego są zamachy.
> Powinni zatrudnić ciebie (i ikselkę), od razu byś z tym zrobił porządek.

Służby, które się _tym_ zajmują realizują określoną politykę względem _tego_

> Oczywiście, że to powiedziała.
> Nie powiedziała? Chwali Putina za jego miłość do bliźniego?
> Ale się pomyliłem...

Wskaż gdzie powiedziała "Terror zwalczaj terrorem". Wijesz się jak
Lubnauer tłumacząca po co rychu na maderę poleciał.

> Przegapiłeś. Już było.

Widzisz? Ja nie zauważyłem więc i kto inny mógł nie zauważyć. Warto więc
uwypuklić. Możliwość obserwacji takiej socjopatycznej postawy jest
wartością samą w sobie, szczególnie na tej grupie.

Dębska

18. Data: 2017-05-23 23:26:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 22:32, Ikselka pisze:

[ciach bzdety]

> To coś nie pojmuje, że islamscy terroryści właśnie w rodzinie wyrastają w
> nienawiści do innych kultur

A w chrześcijańskich rodzinach wyrastają w miłości do innych kultur.
Ty i rodzina ma ryja jesteście tego doskonałym przykładem.

> - dlatego ich rodziny są także (przynajmniej
> pośrednio) winne i także powinny ponieść konsekwencje (w postaci
> wydalenia).

To tak jak u nas.

> A jeśli nawet rodzina jest pod tym względem OK, to ZAWSZE da
> schronienie i oparcie ew. uciekinierowi.

A nasze, chrześcijańskie rodziny, to od razu biegną do najbliższego
komisariatu.

> Temu trzeba zapobiegać, eliminować
> tzw. zaplecze.

Też jestem za.
Jeżeli kościół daje schronienie i oparcie pedofilom, należy eliminować
tzw. zaplecze.

[ciach reszta bzdetów bo mi się nie chce]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-05-23 23:43:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 23:00, Przemysław Dębski pisze:

> I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?

To nie był pomysł.
To był sarkazm.

> Świetnie. Różni tu na psp bywali przez lata, ale jesteś pierwszym
> socjopatą który jest tego świadomy i z tego dumny.

Tak, jestem świadomy, że trolluję rasistów, faszystów i fanatyków
religijnych. I wyznawców chemtrailsów i opętania.
I jestem z tego dumny :)

> Wskaż gdzie powiedziała "Terror zwalczaj terrorem". Wijesz się jak
> Lubnauer tłumacząca po co rychu na maderę poleciał.

Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała dosłownie :)
To taki ciąg skojarzeń: "Putin dobry, walczy z terroryzmem" ->
"zwalczajmy terror Putinem" -> "terror zwalczajmy terrorem"

Te skojarzenia są sobie równoważne. Czy mam ci to wyjaśnić jeszcze
bardziej łopatologicznie? Nie wiem czy potrafię, to była wersja dla
wyjątkowo mało inteligentnych...

> Widzisz? Ja nie zauważyłem więc i kto inny mógł nie zauważyć. Warto więc
> uwypuklić. Możliwość obserwacji takiej socjopatycznej postawy jest
> wartością samą w sobie, szczególnie na tej grupie.

No. Tyle tu dziwolągów... rasiści, faszyści... pedofil... ludzie nie
dostrzegający sarkazmu... i ci zdziwieni, że ktoś nabija się z faszystów
i rasistów.
Ci ostatni to moja ulubiona kategoria.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-05-24 08:00:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost n...@d...pl ...

> Piszesz o brejwiku?

Chyba o ataku na szkołe w Biesłanie...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram