Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

From: Maj <m...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo,pl.soc.religia
Subject: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
<86p581$p4o$1@sunflower.man.poznan.pl> <86pbto$1oe$1@devnull.open.net.pl>
<kIVj4.11432$Hi2.268770@news.tpnet.pl>
<a6Xj4.11790$Hi2.276524@news.tpnet.pl>
<CiXj4.11831$Hi2.277652@news.tpnet.pl>
<%rXj4.11871$Hi2.278413@news.tpnet.pl>
<tBXj4.11908$Hi2.278524@news.tpnet.pl>
<mGXj4.11928$Hi2.279697@news.tpnet.pl> <3...@f...net.pl>
<iXXj4.12009$Hi2.281115@news.tpnet.pl> <3...@f...net.pl>
<LbYj4.12085$Hi2.282290@news.tpnet.pl>
Date: Fri, 28 Jan 2000 07:38:44 GMT

Wiesio wrote:

> Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomoœci:
> Pytam sie grupowiczow, czy to jest wypowiedz kulturalnego grupowicza.
> Szanowny E.S. czy mozesz wskazac te miejsca w ktorych ja sie tak wyrazalem?

Wiesio wyglada na to ze jest malpa co to na lewo i na prawo sperma pluje
zapladniajac wszystko co sie rusza. A potem mysli ze ot tak zmyje sie goraca
woda.
Nooo... ciesz sie ze jestes popularny i w koncu zwrociles na siebie uwage. No
smialo.
Nabij sobie do tej twojej paly z sianem wiecej zgnitej kapuchy co by jeszcze
smrod za toba szedl, wtedy ludzie predzej beda Cie mogli odroznic i w miare
uciec.
Szkalujesz wszystkich, starasz sie manipulowac wypowiedziami. Myslisz ze
obrocanie kota ogonem cos Ci nagle pomoze i zbudzi litosc. Badz pewien ze na
tej grupie jestes odosobniony w twych marnych plugawych pogladach. Nadawalbys
sie idealnie na lekarza w jakims obozie zaglady.
Polecam wszystkim nie odpisywac na posty od niejakiego Wiesia.

Maj