Atopowe zapalenie skóry, pytanie o krem Elidel

1. Data: 2011-02-06 22:43:18

Temat: Atopowe zapalenie skóry, pytanie o krem Elidel
Od: "User" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,

Czy stosowaliście kiedyś u swoich dzieci krem Elidel? Z atopowym zapaleniem
skóry u mojego synka zmagam się już od ponad 1 roku i wciąż nie widać
poprawy. Stosowaliśmy już różne kremy, maści, przestrzegamy odpowiedniej
diety, unikamy wszystkich potencjalnych alergenów, ale sami doskonale
wiecie, że z AZS czeka nas trudna walka. Ostatnio lekarka poleciła mi
spróbować Elidel na zaostrzone zmiany i "liszajki" zwłaszcza na policzkach.
Co o tym sądzicie, stosowaliście kiedyś, pomagało, przez jak długi okres
czasu?

Będę wdzięczny, za każdą odpowiedź.

2. Data: 2011-02-06 22:59:52

Temat: Re: Atopowe zapalenie skóry, pytanie o krem Elidel
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Feb 2011 23:43:18 +0100, User napisał(a):

> (...)
> Będę wdzięczny, za każdą odpowiedź.

Poczytaj o oleju z wiesiołka i w ogóle o właściwościach tej rośliny w
odniesieniu do AZS.

3. Data: 2011-02-07 03:05:15

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 23:43, User pisze:
> [...]
> Co o tym sądzicie, stosowaliście kiedyś, pomagało, przez jak długi okres

http://www.doz.pl/apteka/s0_0-Szukaj?value=Krem+do+t
warzy
Na tej liście jest parę kremów na tę dolegliwość. Może sobie coś wybierzesz.

--
animka

4. Data: 2011-02-07 07:08:17

Od: Szczepek <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na policzkach.
> Co o tym sądzicie, stosowaliście kiedyś, pomagało, przez jak długi okres

Witam,

Mam czterolatka z AZS u którego stosowaliśmy już wiele specyfików. U
synka wiesiołek i inne półśrodki nie dają żadnych efektów. U mnie
zresztą też (ja mu przekazałam to cholerstwo). Elidel jest świetny
właśnie na ostre zmiany i daje efekty już po pierwszym smarowaniu. Na co
dzień smarujemy całe ciało maścią cholesterolową robioną w aptece. U
synka sprawdza się też emolium, ale u was nie musi, każdy pacjent inny.
Pozdrawiam, Kasia i Grześ

5. Data: 2011-02-08 21:22:21

Od: araPALA1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/02/2011 08:08, Szczepek pisze:

> [...]
> dzień smarujemy całe ciało maścią cholesterolową robioną w aptece. U
> synka sprawdza się też emolium, ale u was nie musi, każdy pacjent inny.
Potwierdzam, Elidel bardzo skuteczny dla dzieci i dorosłych
Życzę powodzenia z maluszkiem

brodawczaki pęcherza
Stomatolog - niedokończony zabieg (przez NFZ)
[CROSS-POST] Pomysł na biznes
Olimp Arthroblock
problem biochemiczny (dot. wątroby i czynników krzepnięcia)