Auriderm K2 gel

1. Data: 2003-03-14 14:03:23

Temat: Re: Auriderm K2 gel
Od: "Ludwika" <r...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:b54ijf$jq3$1@news.onet.pl...
> Witajcie!
> Mam pytanie, co myślicie o tym kremie.

polecam Hirudoid żel. Sprawdzony.

2. Data: 2003-03-14 14:44:57

Od: "Ludwika" <r...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

news:b59u47$a1f$1@news.onet.pl...

> "Ludwika" <r...@k...org> wrote in message

> wiadomości

> Witaj!
> A czy możesz napisać coś więcej na ten temat?!

Poczytaj ulotke. Z tego co wiem to siega glebiej niz inne preparaty. I na
pajaczki dziala - SKUTECZNIE.

3. Data: 2003-03-14 15:01:56

Od: "Ludwika" <r...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam bo preparatów jest sporo na rynku, i każdy ma podobny opis na ulotce
> ale wolę dowiedzieć się jak działa od kogoś kto używał, pewnie, że to
zależy
> od stanu , wielkości zmian ale zawsze to dodatkowa opinia.

ja mialam pajaczki na udach, co prawda niewielkie, ale dla mnie to byl
problem. uzywalam 3 preparatow i wlasnie hirudoid mi pomogl. w ciagu ok 3
tyg znikly

4. Data: 2003-03-17 13:29:04

Temat: Auriderm K2 gel
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam pytanie, co myślicie o tym kremie. Przeczytałam, że stosuje się go np.
po zabiegach skleroterapii, zabiegach laserowych, zmniejsza rumień,
zaczerwienienia. Mam żylaki - niewiele i więcej "pajączków" na nogach. Do
specjalisty idę za dwa tyg. więc smaruję sobie te miejsca tym kremem,
chociaż tyle - bo z tygodnia na tydzień delikatnych pajączków przybywa. Co
jeszcze mogę robić ? Czego mi brakuje, biorę też rutinoscorbin-ale może
powinnam w większych dawkach - ile dziennie?
I jeszcze jedno pytanie czy ten krem nadaje się do twarzy, która jest ciągle
raczej różowa(policzki,nos) - moja przyjaciółka się zastanawiaczy nie
kupić - na opakowaniu jest napisane, ze likwiduje zaczerwienienia - może
pomoże?, ciągle chodzi z makijażem aby to przykryć,była u dermatologów ale
specjalnie nic nie pomagało i w efekcie dowiedziała się, że ten typ tak ma.
Pozdrawiam serdecznie,
Aga

5. Data: 2003-03-17 13:58:11

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem auriderm sprzedaje sie w dwoch postaciach-mniejsza tubka do twarzy,
wieksza do nog, takze twoja kolezanka jak najbardziej moze sobie ten
kremik zakupic. Ja go stosuje od grudnia, wiem ze moje naczynka nie
znikna, ale byc moze nie bedzie cih tak bardzo widac. Tez dodatkowo
zazywam rutinoscorbin. Co jeszcze mozemy dla siebie zrobic? Nie kapac
sie w goracej wodzie, nie opalac sie, nie jesc garacych i pikantnych
potraw, nie pic goracyh napojow. Chyba juz wiecej nic nie przychodzi mi
do glowy. Mozna oczywiscie zamknac laserowo naczynka, ale to droga
inwestycja;-)

6. Data: 2003-03-17 22:35:15

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 Mar 2003 14:29:04 +0100, Agnieszka Sobczyk
<b54ijf$jq3$1@news.onet.pl> napisał/a:

> [...]
> specjalnie nic nie pomagało i w efekcie dowiedziała się, że ten typ tak ma.

Jest w aptekach jakiś żel i krem "Witamina K"...Z ulotki wyczytałam,że to
rewelacja,ale czy skuteczna,to nie wiem,bo nie wiem czy warto wydawać na to
ok.100 zł.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

7. Data: 2003-03-19 14:16:30

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> polecam Hirudoid żel. Sprawdzony.

Witaj!
A czy możesz napisać coś więcej na ten temat?!
Auriderm podobno ma najwięcej wit. K z dostępnych kremów - zdanie pani w
aptece i wg. niej przez to jest najlepszy, reszta to raczej zapobiegają i
uwalniają nogi od bólu.
Proszę napisz coś o tym kremie.
Pozdrawiam
Aga

8. Data: 2003-03-19 14:53:24

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale wolę dowiedzieć się jak działa od kogoś kto używał, pewnie, że to zależy
od stanu , wielkości zmian ale zawsze to dodatkowa opinia.
Pozdrawiam Aga

9. Data: 2003-03-19 16:05:12

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ja mialam pajaczki na udach, co prawda niewielkie, ale dla mnie to byl
> problem. uzywalam 3 preparatow i wlasnie hirudoid mi pomogl. w ciagu ok 3

Dzięki za odpowiedź! Może się skuszę,choć moje pajączki należą do raczej
większych. Na razie skończę auriderm.
Pozdrawiam, Aga

Cofanie sie siwizny
braki potasu