Austria

1. Data: 2003-02-09 20:24:09

Temat: Austria
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dobrego mozna przywiezc z Austrii??? Kolega pojechal i musze go
wykorzystac ;)
/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-09 22:21:40

Temat: Re: Austria
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dobrego mozna przywiezc z Austrii??? Kolega pojechal i musze go
> wykorzystac ;)
> --

A ja właśnie wróciłam:-))
Jeżeli lubisz nalewki i kolega jest w okolicach Tyrolu to polecam
Apfel-Korn - jest to jabłkowa nalewka(chyba można to nazwać nalewką...a może
likierem) Nigdy nie spotkałam się z czymś takim w innych regionach Austrii(a
może przeoczyłam), ale jest pyszna - zwłaszcza po nartach, na rozgrzanie.
Cena ok.7-8 euro.
Pozdrawiam.
@gi

1. Data: 2003-02-09 22:27:46

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

walkie! schrieb:
> Co dobrego mozna przywiezc z Austrii??? Kolega pojechal i musze go
> wykorzystac ;)

Narty, moze jakis czekanik ;-)

Lukasz Madeksza
ICQ# 71995227

1. Data: 2003-02-10 08:50:39

Od: "Iwona Malek" <k...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

rum Stroh, tutejsze wina, kawe Meinla, Mozart kugel (czekoladki), tort
sachera (ale tylko w sklepiku przy hotelu Sacher)... przepraszam jesli
zrobilam bledy w pisowni

Pozdrawiam
Kaczucha

1. Data: 2003-02-10 10:24:24

Od: "Celyna" <c...@e...eu.org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote:

> Co dobrego mozna przywiezc z Austrii??? Kolega pojechal i musze go
> wykorzystac ;)

Np paczkę suszonych pomidorow. Sa pokrojone w plasterki. Świetnie smakują
zalane oliwą jako przekąska do piwa. Jakiś płyn do popicia musi być,
ponieważ są dość słone, a piwo polecam, bo najbardziej mi się z tą przekąską
komponuje.

A w zasadzie powinnam zacząć od tego, że witam wszystkich. :) Grupę czytam
dopiero od dwóch tygodni i mam okazję w końcu się odezwać.

PS. Dziękuję Ci Piotrze za polecenie tej FANTASTYCZNEJ grupy. :)

Pozdrowienia.
Celyna

_____________________________
Mózgi jak kosmos. Pustka absolutna.

1. Data: 2003-02-10 13:37:02

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalane oliwą jako przekąska do piwa. Jakiś płyn do popicia musi być,
> ponieważ są dość słone, a piwo polecam, bo najbardziej mi się z tą

w warzywniaku na Kabatach mozna kupic (na bazarku przy Wawozowej)

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-02-10 14:49:23

Od: "Celyna" <c...@e...eu.org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> wrote:

> w warzywniaku na Kabatach mozna kupic (na bazarku przy Wawozowej)

Byc moze. Ja sie jeszcze nie natknelam w polskich sklepach- moze nie mialam
szczescia.
BTW- Nie piszesz w jakim miescie, a z tego syndromu wnioskuje, zes
warszawiak. ;)

Pozdrawiam :)
Celyna

_____________________________
Mózgi jak kosmos. Pustka absolutna.

1. Data: 2003-02-10 18:45:18

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Co dobrego mozna przywiezc z Austrii??? Kolega pojechal i musze go
> wykorzystac ;)
> --

padlo juz nizej ze Mozart Kugeln i zgadzam sie z tym w pelni. tylko uwazaj,
bo inne sa w Salzburgu a inne w supermarkecie. tzn nie chodzi o jakosc tylko
o zawartosc, bo niektore sa z marcepanem inne z pralina... itd
a poza tym to przepis na sos waniliowy do strudla jablkowego :))) przepis na
ciasto juz znalazlam i przetlumaczylam.. btw jak ktos chce to moge rzucic na
grupe... ale co do sosu jakos nie mam weny... on jakis taki budyniowy...
alkohole tez maja podobno niektore ciekawe, ale tu nic nie mowie bo sie nie
znam
hmmm to chyba tyle co moge poradzic :)

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-02-11 11:42:29

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW- Nie piszesz w jakim miescie, a z tego syndromu wnioskuje, zes
> warszawiak. ;)

PW -- Politechnika Warszawska ;-)

Haluszki
polewa czekoladowa