(Auto) prezentacja :o)

1. Data: 2003-07-17 11:06:53

Temat: (Auto) prezentacja :o)
Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

zaczelam czytac grupe jakis miesiac temu i wsiaklam kompletnie - do tego
stopnia, ze kiedy przedwczoraj odcieli mi Internet na jakies 26 h, zaraz po
jego przywroceniu przede wszystkim rzucilam sie na zaleglosci z grupy :o)))
Ale ostatnio uswiadomilam sobie, ze wlasciwie sie nie przedstawilam - wiec
nadrabiam.

Mam na imie Baska, lat 24, na stale mieszkam w W-wie i dopoki nie trafilam
na Was na grupie, sadzilam, ze jestem dziwnym dinozaurem ze swoim
zamilowaniem do dlubaniny szydelkowej. Systematycznie teraz zarazam sie od
Was mania krzyzykowa i jak tylko skoncze firanke, zabieram sie za pierwsze
krzyzyki - juz sie nie moge doczekac!!!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Connie

1. Data: 2003-07-17 11:22:06

Temat: Re: (Auto) prezentacja :o)
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kolejną warszawiankę

powodzenie w xxx - też zaczynałam od szydełka i drutów - tu zaraziłam się xxx
pozdrawiam
Ania (w-wa)

1. Data: 2003-07-17 11:58:13

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Systematycznie teraz zarazam sie od
> Was mania krzyzykowa i jak tylko skoncze firanke, zabieram sie za pierwsze
> [...]
Dokładnie to samo mnie się przydarzyło w tej grupie i bardzo dobrze.Witam
Cię serdecznie
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-07-17 14:08:22

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was mania krzyzykowa i jak tylko skoncze firanke, zabieram sie za pierwsze

Basiu, a co Cię powstrzymuje przed rozpoczęciem jednocześnie kilku robótek ?
;-)))
--
Gratka (Ziemia Lubuska), która przeskakuje od kanapy z frywolitkowym
serduszkiem na ukończeniu, do podłogi ze skrojoną sukienką i jeszcze właśnie

1. Data: 2003-07-17 14:12:36

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B. " <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
właśnie
> przyszło jej do głowy zajrzeć na grupę :-)

At - takie jakieś dziwne chronologiczne ciągoty ;o) Ale kto wie, może to i
jest jakaś myśl :o)))

Connie (W-wa)

1. Data: 2003-07-17 14:20:38

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> At - takie jakieś dziwne chronologiczne ciągoty ;o) Ale kto wie, może to i
> jest jakaś myśl :o)))
>
> Connie (W-wa)

Szybciutko przemyślałam sprawę. Może lepiej robić tak jak Ty? Bo właśnie
skończyła mi się kawa, przy której poczytałam grupkę i teraz nie wiem, do
czego wracać: do sukienki ? czy może lepiej do serduszka?
Chyba najpierw pójdę podlać kwiatki :-)))

Pa!

Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2003-07-17 19:34:08

Od: "Monika C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Powodzenia w XXX,te dziewczyny to potrafią zachęcić i zmobilizować.

Monika C. (W-wa)

1. Data: 2003-07-19 11:29:58

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
witamy witamy :-)
ja też najpierw na grupę weszłam z poradą w sprawie szydełka
a teraz XXX
właśnie skończyłam swoje pierwsze po dłuuuuuuuuuuugiej przerwie dzieło ;-)
SaNi -Śr

1. Data: 2003-07-22 07:00:06

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
Witamy również i rozgość się.

> Mam na imie Baska, lat 24, na stale mieszkam w W-wie i dopoki nie trafilam
> na Was na grupie, sadzilam, ze jestem dziwnym dinozaurem ze swoim
> zamilowaniem do dlubaniny szydelkowej.

No! Tylko nie "dinozaurem"!;-) Bo jak się jest dinozaurem, to trzeba kiedyś
wyginąć, a mnie się nie spieszy.
Gocha

OT - mam kryzys
[xxx] poszukuję słonika i osiołka