Automatyczna kosiarka

1. Data: 2001-06-29 11:12:07

Temat: Automatyczna kosiarka
Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem kiedys opis takiego cuda - kosiarka
z zasilaniem akumulatorowym, ktora sama jezdzi
i kosi (wewnatrz petli indukcyjnej zakopanej w trawie).
Ciekawym, ile takie cos kosztuje?
Pewnie moze jezdzic tylko po plaskim.
Moze kiedys beda ulepszone modele na gasienicach,
to jak odbije sie od mojego gliniastego dna to kupie.
Na razie stwierdzam ze na te skarpy najlepsza jest kosa... reczna.

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

2. Data: 2001-06-29 17:09:37

Temat: Re: Automatyczna kosiarka
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Husqvarna kosztuje ok 7- 8 tysiecy. W Polsce jest podobno za malo slonca, a
ona dziala na baterie sloneczne. I kosi chyba tylko na plaskim.
Iza Wójcik

3. Data: 2001-06-29 18:42:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> wrote in message
> Husqvarna kosztuje ok 7- 8 tysiecy. W Polsce jest podobno za malo slonca, a
> ona dziala na baterie sloneczne. I kosi chyba tylko na plaskim.

Husqvarna to chyba firma szwedzka. Czy w Szwecji jest tak duzo slonca??????

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2001-06-29 21:19:45

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> wrote:

> Husqvarna to chyba firma szwedzka. Czy w Szwecji jest tak duzo slonca??????

Moze dlatego eksportuja ;-)

MC

5. Data: 2001-06-29 22:02:18

Od: "stratos" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

...... > Husqvarna kosztuje ok 7- 8 tysiecy. W Polsce jest podobno za >
Husqvarna
to chyba firma szwedzka. Czy w Szwecji jest tak duzo slonca??????..

Pozwolę się włączyć......z tymi samymi wątpliwościami.
Szwedzi kolektorów słonecznych mają parę razy tyle co
Polacy, a nie miezkają bliżej równika. Mają po prostu cash...
I jeszcze coś. Też mam spory kawałek do wykoszenia. (12 %
nachylenia ),a znajomy dystrybutor Husqvarny niedawno wystawiał na targach
model kosiarki, który tym się różnił od opisywanego, że miał akumulatorowy
napęd, bez fidrygałków typu bateria słoneczna. Jej teren działania
ograniczała właśnie zakopana pętla elektryczna, a kosztowała, o ile się nie
mylę, ok. 4-5 tys. zł.
Trasa wybieranała losowo, ale omijała teren już skoszony.
Po górach niestety nie jeżdziła.

Ni i ten człowiek do pilnowania.............

Pozdrawiam:
Andrzej s...@a...net.pl

PS. Naprawdę nikt nic nie wie na temat maści ogrodniczej,
o którą zapytałem wczoraj ? Wiem, wiem, namol jakiś, powiecie ...
:-)))

6. Data: 2001-06-30 12:10:24

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

stratos <s...@a...net.pl> wrote:

> [...]
> napęd, bez fidrygałków typu bateria słoneczna. Jej teren działania
> ograniczała właśnie zakopana pętla elektryczna, a kosztowała, o ile się nie

No to to jest to, co widzialem w jakims czasopismie.
Dzieki za info, cena na azie poza zasiegiem, ale
to nowosc.

> Trasa wybieranała losowo, ale omijała teren już skoszony.
> Po górach niestety nie jeżdziła.

Mam nadzieje ze zrobia kiedys model z gasienicami :)

> No i ten człowiek do pilnowania.............

A wcale nie. Poobno ta kosiarka ma zabezpieczenie -
jak sie ja wyniesie poza obszar petli indukcyjnej,
to trzeba wpisac kod, zeby sie uruchomila.
Gdyby jeszcze umiala sama wrocic do domu, jak Lessie ;-)

> PS. Naprawdę nikt nic nie wie na temat maści ogrodniczej,

Ja jestem pocazatkujacy i bardzo malo wiem, ale sie ucze.
p. zrozumialem juz, po co sie wysiewa upierdliwie do rozsadnikow
i potem przesadza zamiast od razu do gleby.
Wysialem lubin, i potem wzeszedl rzadek rozlinek
ale kazda inna. Teraz jest las pokrzyw, ostow,
makow, perzu itp ale lubinu jakos niewidze.

Pozdrawiam,

MC

7. Data: 2001-08-31 21:22:57

Od: "magmuz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McZapkie" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> MC
>
> --
> Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!

Po tym sezonie podzielam Twoje doświadczenia. Jeszcze długo po wysianiu
wyglądałam na dzwonki irlandzkie, szarotke alpejską, zioła... - do tej pory
nie wzeszło chć sadziłam ( do gruntu ! ) w ... maju.

bialo-zolte muszki
pytanie o archiwum
Czereśnie - mam ciachać???
Malwa - wiem co ...