Re: Autorasizm. Antypolonizm.

Subject: Re: Autorasizm. Antypolonizm.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Mon, 11 Dec 2017 00:02:18 +0100

W dniu 2017-12-10 o 21:57, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2017-12-10 o 11:20, XL pisze:
>>> http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/problemy-z-mu
zulmanami-na-targowku-mam-w-d-pie-jego-ramadan,38084
24,artgal,t,id,tm.html#plus

> .. podczas, gdy na niego innym wolno

Taką sobie wybrał religię, czy nie? To jedno.
A drugie, właśnie napisałem wyżej, że innym nie wolno. Skoro jemu nie
wolno, to innym też nie wolno. Skoro innym nie wolno, to jemu też. Czego
znowu nie zrozumiałaś?
Albo rasistom powinno się pozwalać pluć rasistowskimi tekstami, albo nie
powinno.
Albo fanatykom religijnym powinno się pozwalać pluć na inne religie,
albo nie powinno.
Zdecyduj się.

> - i robią to bezkarnie np. tacy lewacy
> jak ty.

Bredzisz.
Po pierwsze uroiłaś sobie moje lewactwo (cokolwiek przez to rozumiesz,
bo ty nawet przekręcasz znaczenie słowa "patriota"), tłumaczyłem ci to
już. Wasze urojenia o innych przedstawił dużo zgrabniej Dehnel.

Po drugie, próbujesz przepchnąć absurdalną tezę, że nazywanie rasisty
rasistą (fanatyka religijnego fanatykiem) to "złe słowa" na rasistę
(fanatyka) i nie powinny być bezkarne. Pogadamy jak zmienisz prawo, a na
razie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasizm#Sytuacja_prawna
_w_Polsce

Takiemu rasiście oczywiście nie przyjdzie do głowy sposób łatwiejszy:
przestać być rasistą (czy przestać być fanatykiem religijnym).

> Tobie zajmie to dłuższą chwilę. Próbuj.

Ja się ciebie pytam: czy rasizm powinien być karalny czy nie?
Czy powinno być karalne rasistowskie zachowanie "czarnego" wobec "białego"?
Czy powinno być karalne rasistowskie zachowanie "białego" wobec "czarnego"?
Czy powinien być karalny fanatyzm religijny i wymuszanie siłą i przemocą
swojej wiary na innych?
Czy biały rasista jest "usprawiedliwiony" gdy trafi na "czarnego" rasistę?
Czy jak ktoś ci coś ukradnie, to też powinnaś mieć prawo go okraść?
Powinnaś wtedy NARZEKAĆ, ŻE NIE MOŻESZ GO OKRAŚĆ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr