Autorzy..

1. Data: 2002-05-18 18:02:02

Temat: Autorzy..
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z małym zamieszaniem na mojej stronce.. i zbyt ostrą moją
reakcją.. mam gorącą prośbę.. chcę wrzucić na stronkę źródło pochodzenia
zdjęć do wzorów, które tam umieszczam.. więc jeśli byście mogły..
przysyłajcie mi adresiki stron.. tutuły gazet.. z któych są te wzorki.. a
osoby, które same opracowały wzory i chcą, aby również umieścić tam ich
nazwisko.. też niech przyślą mi taką informacją.. lub jesli mają coś
przeciwko, że zdjęcie ich wzorku się tam znajduje niech mi napiszą, a usunę
ich pracę..

pozdrówka..

--
mruwa (Toruń) http://strony.wp.pl/wp/mruwaaa
GG 332833

1. Data: 2002-05-18 19:37:33

Temat: Re: Autorzy..
Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko: jak można zdobyć opisy do obrazkow umieszczonych na
stronie "Małe co nieco"?

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2002-05-18 21:36:16

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgosia <g...@p...ats.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:u...@4...com..
.

> Mam pytanko: jak można zdobyć opisy do obrazkow umieszczonych na
> stronie "Małe co nieco"?

Na stronce umieszczam to, co się znajduje na serwerku Mongi..
ftp://robotki.dhs.org:8228

pozdrówka..

mruwa..

1. Data: 2002-05-19 08:31:43

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nazwisko.. też niech przyślą mi taką informacją.. lub jesli mają coś
> przeciwko, że zdjęcie ich wzorku się tam znajduje niech mi napiszą, a

Nie bardzo rozumiem, o co chodzi. Mozesz wyjasnic? Sa tam moje patchworki,
ale ja nie mam nic na przeciwko. A co do zdrodla, to ja juz nie pamietam,
skad je wzielam, musialabym przegladac moje zbiory, a tego jest duuuzo... A
co do wzorow "Toscana", to pochodza z zeszycika "Rico Stickbuecher -
Toscana".
A strona jest super, bo po obejrzeniu jej mozna szybko znalezc to, co kogos
interesuje. Odwalilas kawal dobrej roboty! :))))

Pozdrawiam - Anka + Bigos

1. Data: 2002-05-19 13:21:34

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac7nr4$m9a$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> usunę

> Nie bardzo rozumiem, o co chodzi. Mozesz wyjasnic?

Chodzi o to, aby pisać źródło pochodzenia poszczególnych wzorów.. żeby ktos
mi sie znowu nie doczepił, że nie umieściłam czegoś takiego.. i po prostu
jeśli pamiętacie skąd dany wzorek pochodzi (chodzi o wzory wrzucane na
serwerek).. nazwa firmy.. czy adresik.. czy cokolwiek innego.. to żeby mi go
podac.. a ja stworze tam jakis odnośnik.. oczywiście.. powtarzam, jeśli
pamiętacie.. nio bo przecież nie będziecie przerzucać całego stosu swoich
zbiorów, bo mruwie się nagle zachciało pisać cos takiego.. Jesli wiecie
przypadkiem skąd jest dany wzorek..(bez wymieniania który wzorek.. tylko
ogólnie).. to po prostu przyslijcie mi info na priva.. Będę bardzo
wdzięczna..

>Sa tam moje patchworki,
> ale ja nie mam nic na przeciwko.

Cieszę się bardzo, że nie masz nic przeciwko.. :)..

> [...]
> skad je wzielam, musialabym przegladac moje zbiory, a tego jest duuuzo...
> co do wzorow "Toscana", to pochodza z zeszycika "Rico Stickbuecher -

Fajno.. właśnie o takie informacje mi chodziło.. wieczorkiem postaram się to
wrzucić na stronkę..

> A strona jest super, bo po obejrzeniu jej mozna szybko znalezc to, co
kogos
> interesuje. Odwalilas kawal dobrej roboty! :))))

Dzięki..:)

pozdrówka...

mruwa...

znikła stronka