Re: Avamys i skutki uboczne - w tym bezpłodność

From: Suri <b...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Avamys i skutki uboczne - w tym bezpłodność
Date: Thu, 25 Nov 2010 14:31:16 -0800 (PST)

On 25 Lis, 22:38, "raBar-bar" <r...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w
wiadomościnews:8978b3af-c368-4a13-b77b-84221afbb26c@
j21g2000vba.googlegroups.com...
> [...]
> powyższych symptomów pojedynczo nie wskazuje na hypoadrenię, ale wszystie
> razem jako syndrom sugerują jej obecność."
>
> W PL to chyba dr Wilson zbyt popularny nie jest - google oprócz linków do
> dwóch czy trzech cytatów zaczynających się identycznie "poniżej zamieściłam
> listę zaczerpniętą z..." nic nie podają.
> A dr Wilson oczywiście oferuje firmowane przez siebie suplementy diety,
> które na wszystkie symptomy pomogą. Biorąc pod uwagę, że faktycznie spora
> grupa ludzi u siebie znajdzie część z nich - pomysł na biznes po prostu

Moja droga, każdy ma swoje racje gdy w grę wchodzi kaska
Zauważyć jednak należy, że w grupie 100 badanych poddawanych
testowaniu
danego medykamentu, na których cos tam wykazało się w 20%, coś 80%
może
po prostu nie być człowieka takiego jak ty, ze skłonnościami do
nietolerancji
(czy tez przewidywalnej tolerancji) danego leku.
Życie mnie zmusiło do brania leków na różne dolegliwości w tym
sterydów i wiem, że każde mają skutki uboczne a twierdzenie, ze Avamys
jest obojętny w te skutki, jest co najmniej huraoptymistyczne. Brałam
ostatnio
dwa sterydy(brałam też rzeczony Avamys), w tym jeden bardzo silny
(patrz Dexaven) pomógł
mi chodź paradoksalnie omal nie zabił,niemalże pod okiem opieki
medycznej, ale o tym już cichosza (;
Reasumując. Nawet zbyt częste mycie dłoni wysuszy skórę, wiec nie mów
mi, że długotrwale przyjmowany hormonu ma obojętne działanie na
człowieka.
Są okoliczności, że trza brać i nie ma wyjścia co nie zmienia faktu,
że
choć pomaga, to szkodzi w innym miejscu - to prawda dośc powszechna.
Nie zamierzam nikogo do niczego przekonywać. Mamy zapewnioną wolna
Polankę w konstytucji. ((((:
--
Suri antagonista bezkarków*