Awans zawodowy nauczyciela.

1. Data: 2002-10-01 16:47:35

Temat: Awans zawodowy nauczyciela.
Od: MEMEX <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos z szanownych grupowiczow dysponuje moze przykladowym planem
awansu zawodowego dla nauczyciela muzyki (na stopien nauczyciela
dyplomowanego)? Chcialbym z takiego materialu skorzystac, oczywiscie po
odpowiednim zaadoptowaniu do mojej sytuacji zawodowej. Licze na
zyczliwosc i zrozumienie. Moze w jakis sposob bede potrafil sie
odwdzieczyc.
--
kind regards
MEMEX

2. Data: 2002-10-07 11:00:37

Temat: Re: Awans zawodowy nauczyciela.
Od: "Tomasz Gregorczyk" <t...@n...progman.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MEMEX" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiednim zaadoptowaniu do mojej sytuacji zawodowej. Licze na
> zyczliwosc i zrozumienie. Moze w jakis sposob bede potrafil sie

Polecamy zapoznac sie z publikacjami w portalu eduForum.pl
www.eduforum.pl/publikacje.php3

Homer - Iliada
program do nuki pisania na klawiaturze
matura pisemna z geografii
Typowe przyczyny urlopu dziekanskiego (co wpisac w podaniu?)
Fotoczytanie