BABY I CHŁOPY!! Kurcyna w Galaretce..

1. Data: 2013-12-28 16:49:05

Temat: BABY I CHŁOPY!! Kurcyna w Galaretce..
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

1) Wciepujecie kurcyne dowody. Markewkem, Pietruche, Selera.. Łocywistałoosywistość
wciepujemy łodpowiedniom ilość NaCl.. Znacysiem ło sól kuchemnom siem rozchodzi.

2) Za jakiesik 40 minut wyciongacie ptoka, ciapracie go na malućkie kawałecki i do
michy z nim!! Kostecki piesom mozno łoddoć.

3) Z łonego rosoła, wyciomgamy marchewe, pietruche, slere.., srele.., KUR....,
SELERA. Hah!! No i ba, tyz ciapramy nakawałki..

4) Hah!! Zek cosik zabucył! Najsampsodek, jajca łod kurów we wodzie na twardość tsa
upitrasić.

5) Wciepujemy cyćko łodpednio pociaprane domichy. Markewkę, Pietruchem,. i wselakie
pirdlulameny pociapranej kury.. Kostecki dajemy Burkowi..

6)Cosnek!! Teroski go wygniatomy do tej bryji, zalewomy rosołem (pkt.3)

7) BABY i CHOPY, ciuta Maki, Ciuta pieprza, Ciuta octa...

==============

Jak kto lubi.. EFEKT?! SUPER!!

2. Data: 2013-12-28 16:59:06

Temat: Re: BABY I CHŁOPY!! Kurcyna w Galaretce..
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 07:49:05 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
>
> 6)Cosnek!! Teroski go wygniatomy do tej bryji, zalewomy rosołem (pkt.3)
>
> 7) BABY i CHOPY, ciuta Maki, Ciuta pieprza, Ciuta octa...

Żałosne.
--
XL

3. Data: 2013-12-28 17:12:20

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
[...]

Ty, po jakiemu to jest? Góralszczyzna na pewno nie, mazurzenie - broń Boże,
ot, jakies popierdułki...
Pisz tak dalej, to trafisz do KF.
pozdr
Stefan

4. Data: 2013-12-28 17:14:44

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Gówno wyjdzie, żelatyny nie dał.

5. Data: 2013-12-28 17:32:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 17:14:44 +0100, wolim napisał(a):

> Gówno wyjdzie, żelatyny nie dał.

Lotego o łysce na kuniec nie trza zabyć - zeby beło cym chlipać uonom
"galaretke"... ;-D

PS. Nie ma to jak golonka wieprzowa w galarecie z nóżek wieprzowych lub
cielęca w gal. z cielęcych. Na kurzęcinę w galarecie, zwłaszcza tę
"sklepową" namiastkę kurzęciny, to u mnie nikt nawet nie spojrzy, chyba ze
ze zdziwieniem.
--
XL

6. Data: 2013-12-28 18:12:31

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cielęca w gal. z cielęcych. Na kurzęcinę w galarecie, zwłaszcza tę
> "sklepową" namiastkę kurzęciny, to u mnie nikt nawet nie spojrzy, chyba ze
Ale jakby się trafiła jakaś zielononóżka , to?
pozdr
Stefan

7. Data: 2013-12-28 18:27:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 grudnia 2013 17:12:20 UTC+1 użytkownik Stefan napisał:
> [...]
>

> 3) Z �onego roso�a, wyciomgamy marchewe, pietruche, slere.., srele..,
>
> KUR...., SELERA. Hah!! No i ba, tyz ciapramy nakawa�ki..
>

> 4) Hah!! Zek cosik zabucy�! Najsampsodek, jajca �od kur�w we wodzie na
>
> twardo�� tsa upitrasi�.
>

> 5) Wciepujemy cy�ko �odpednio pociaprane domichy. Markewk�, Pietruchem,. i
>
> wselakie pirdlulameny pociapranej kury.. Kostecki dajemy Burkowi..
>

> 6)Cosnek!! Teroski go wygniatomy do tej bryji, zalewomy roso�em (pkt.3)
>

> 7) BABY i CHOPY, ciuta Maki, Ciuta pieprza, Ciuta octa...
>

> Ty, po jakiemu to jest? G�ralszczyzna na pewno nie, mazurzenie - bro� Bo�e,

Nie pasi?! No to sruuu.. mnie do KF.. I rób se dalej rosół z Knorra w/g przepisów
googlanych przez niejaką Panią tutaj wszechobecną... , Jak się nie podoba, zrób se
rosoła z "kostki". I koniecznie wywal mnie do KF!!

Smacznego

8. Data: 2013-12-28 18:35:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 18:12:31 +0100, Stefan napisał(a):

> Ale jakby się trafiła jakaś zielononóżka , to?

A to chętnie! - albo młody "nieseksowany" kogutek od cioci i wujka, taki
maluuutki, 6-kilowy :-)

--
XL

9. Data: 2013-12-28 18:38:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 09:27:20 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> Nie pasi?! No to sruuu.. mnie do KF

Entuzjastyczne polecanie hipermarketowego trupka ("kurcyny") na galaretę
zdecydowanie "nie pasi". Skórka niewarta wyprawki.

A do KF szkoda Cię dawać, lepiej popatrzeć na ten Twój cyrk i się poweselić
:-)
--
XL

10. Data: 2013-12-28 18:39:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 18:35:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> A to chętnie! - albo młody "nieseksowany" kogutek od cioci i wujka, taki
> maluuutki, 6-kilowy :-)

...na pszeniczce chowany :-)
--
XL