BARDZO WAZNE ! Błednik i obroty !

1. Data: 2003-11-03 21:24:56

Temat: BARDZO WAZNE ! Błednik i obroty !
Od: "Arti" <a...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Moje pytanie jest nieco odmienne, mianowicie mam problem ..

Czy ktos moze mi pomóc jak "zwalczyc blednik" ??

Musze wykonac zadanie: obracac sie wokol osi przez kilkanascie sekund a juz
po 3 obrotach mam zawroty, czy istnieje jakas technika obrotu (np. robia na
łyżwach piruety), ktora w jakis sposob pozwoli "oszukac" blednik ? Wiem, ze
to trudne pytanie ale musze to wiedziec jak sie obracac by nie krecilo sie w
glowie na co patrzec, jak obracac glowe w stosunku do ciala ? pomozcie !!!
Prosze

Monika T

2. Data: 2003-11-03 21:33:46

Temat: Re: BARDZO WAZNE ! Błednik i obroty !
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz patrzeć w jeden punkt i wodzić za nim oczami a kiedy Ci się skończy
szyja to szybko obrócić głowę maxymalnie w drugą stronę i znowu zawiesić
wzrok w jednym punkcie - tak robią łyżwiarze i wszyscy Ci którzy się
kręcą... przyjrzyj się
Użytkownik "Arti" <a...@e...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:bo6h62$4bj$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2003-11-04 18:03:51

Od: "Arti" <a...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bo6hkk$kpb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> szyja to szybko obrócić głowę maxymalnie w drugą stronę i znowu zawiesić
> wzrok w jednym punkcie - tak robią łyżwiarze i wszyscy Ci którzy się

Bardzo dziekuje,

Monika

Homeopatia o Tak !!!!!!!
Chirurgiczne leczenie otyłości
ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/
toksycznosc cyjankow,azydkow i zwiazkow rteci
WWA cesarka na Żelaznej