BIEDNI MĘŻOWIE

1. Data: 2003-07-18 13:21:25

Temat: BIEDNI MĘŻOWIE
Od: "gyros" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się tu czyta enuncjacje "heroin" tego forum, to tylko pożałować mężów
tychże, ze muszą znosić eksperymentowanie na sobie i na koniec oświadczać "
Pyszne! Kochanie! Ale zrób jutro ziemniaki z kefirem, bo się bardzo za takim
prostym jedzeniem stęskniłem"
gyros

1. Data: 2003-07-18 14:00:32

Temat: Re: BIEDNI MĘŻOWIE
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oświadczać "
> Pyszne! Kochanie! Ale zrób jutro ziemniaki z kefirem,

Żaden MĘŻCZYZNA kefiru nie tknie - to babska przeróbka kwaśnego mleka

;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-07-18 14:07:16

Temat: Re: BIEDNI M?OWIE
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-18 15:21, osoba przedstawiająca się jako 'gyros', zachciała
zauważyć:

Po pierwsze: założenie, że stałe gotowanie jest domeną żon jest naciągane.
Po drugie: a jednak się udało.
Po trzecie: musisz obmyśleć nową taktykę, skoro widzę Ciebie w temacie.
Po czwarte: masz trochę szczęścia, że mnie też parę osób zplonkowało,
więc nie widzą rozpoznania (podstawowy błąd tej metody).

R.

1. Data: 2003-07-18 14:09:25

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Żaden MĘŻCZYZNA kefiru nie tknie - to babska przeróbka kwaśnego mleka
>
> ;-)))

Eeee, cos Ty :))) Nie wierze, ze w zyciu nie zhanbiles sie kefirkiem.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-18 14:10:05

Temat: Re: Re: BIEDNI MĘŻOWIE
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q> wrote:

> mężów
> oświadczać "
>
> Żaden MĘŻCZYZNA kefiru nie tknie

Chyba , ze jest kaukaskim goralem.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-18 14:33:38

Od: "gyros" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> napisał
w wiadomości news:bf8usc$suk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Po pierwsze: założenie, że stałe gotowanie jest domeną żon jest naciągane.
Trzeba czytać ze zrozumieniem, co zostało napisane
> [...]
"
> Pyszne! Kochanie! Ale zrób jutro ziemniaki z kefirem, bo się bardzo za

Ekspress Twoich myśli minął mnie w pośpiechu - to musiał być "Super
Ekspress"

> Po trzecie: musisz obmyśleć nową taktykę, skoro widzę Ciebie w temacie.
Nie jestem biednym mężem - moja żona nie gotuje. A co to ma do taktyki? Adin
Boh znajet. No może jeszcze Hamerla coś by się wypowiedziała, ale nie widać
jej na news.tpi.

> Po czwarte: masz trochę szczęścia, że mnie też parę osób zplonkowało,
> więc nie widzą rozpoznania (podstawowy błąd tej metody).
O co tu chodzi znowu. Czyżby wpływ upałów?
gyros

1. Data: 2003-07-18 18:56:55

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bf8usc$suk$1@atlantis.news.tpi.pl,
maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> a écrit:

> Po czwarte: masz trochę szczęścia, że mnie też parę osób
> zplonkowało, więc nie widzą rozpoznania (podstawowy błąd tej metody).

Zmien nicka ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-18 19:18:22

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:1fyav5r.18dbrzvz67em8N%wlos@tele.com.pl,
Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> a écrit:

> Chyba , ze jest kaukaskim goralem.

...lub arabskim... ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-18 19:44:27

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Żaden MĘŻCZYZNA kefiru nie tknie - to babska przeróbka kwaśnego mleka
hm, no ja tam lubie kefirek albo maslanke :) moze dlatego ze ja ze wsi :p

1. Data: 2003-07-18 21:35:20

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-18 20:56, osoba przedstawiająca się jako 'Ewa (siostra Ani) N.',
zachciała zauważyć:

Mowy nie ma. :)

R.

Ładne Przywitanie ;-)