BIELACTWO

1. Data: 2002-06-30 18:22:22

Temat: BIELACTWO
Od: "Sebek" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM WSZYSTKICH
Od stycznia tego roku dopadły mnie białe plamy,podobno nie
uleczalne,systematycznie się powiększją,lekarz przepisał mi witaminy PP i B
oraz Biostynine i Bellergot zaproponował mi też nową maść regenerujacą
komurki pigmentowe kosztowną niestety 120 zł za małą tupkę.Czy ktoś ma
jakieś doświadczenia w tej chorobie?Jakieś
informacje ? ,co kolwiek. Bardzo proszę o inormację,chciałbym wiedzieć czy
mam szanse wyglądać jeszcze normalnie.

2. Data: 2002-07-01 11:00:07

Temat: Re: BIELACTWO
Od: "Przemek" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A z bielactwem jestes juz nienormalny??? podziwiam ale tak to jest w tej
Polsce....

3. Data: 2002-07-02 20:28:27

Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio byłam na Ciekawym wykładzie na temat "Diety i zdrowia".

I wspominano tam między innymi, że przy niewłaściwej diecie pojawiają się
takie dolegliowści.
Ograniczenie spożywania cukrów i białka, a więcej (tylko) owoców i warzyw -
daje dobre rezultaty :)))

IwonaS
www.zdrowie-inaczej.pl

4. Data: 2002-07-03 20:36:25

Od: "Zorro" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W MOIM PRZYPADKU STAWIAŁ BYM RACZEJ NA STRES
Użytkownik I.S. <z...@z...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aft4vb$4ka$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-07-07 11:29:09

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WITAM WSZYSTKICH
> Od stycznia tego roku dopadły mnie białe plamy,podobno nie
> uleczalne

Medycyna akademicka uważa bielactwo za chorobę praktycznie nieuleczalną: Na
świecie cierpi na nią coraz więcej osób :
W Polsce rejonem częstego występowania jest Śląsk, co wiąże się z dużym
zanieczyszczeniem środowiska.
Stosowanie leków steroidowych daje jedynie ograniczone wyniki: Ponadto,
wywierają one działania niepożądane.

Dopiero niedawne odkrycie przez naukę niezwykłych właściwości indyjskiej
rośliny babći (Psoralea corylifolia) stworzyło realną możliwość całkowitego
wyleczenia:W Indiach bielactwo nazywa się "białym trądem".

AJURWEDA (tradycyjna medycyna indyjska) jako przyczynę wymienia wspólne dla
wszystkich schorzeń skóry następujące czynniki: nieprawidłowe odżywianie,
wykonywanie ćwiczeń fizycznych bezpośrednio po przyjęciu substancji
oleistych i wymiotach; zimna kąpiel po wysiłku, doznaniu uczucia strachu lub
wystawieniu organizmu na działanie wysokiej temperatury; nieprawidłowe
łączenie rzeczy zimnych i gorących, tłumienie odruchu wymiotów, niewłaściwe
używanie tłuszczów, nadmieme nacieranie ciała, a nawet grzeszne uczynki.

Należy pamiętać, że według tego systemu medycyny choroba powstaje w wyniku
niewłaściwego trybu życia i jest postrzegana jako naruszenie równowagi
organizmu.

Babći jest pospolitą trawiastą rośliną o niebieskawo-purpurowych kwiatach:
Występuje na obszarze Indii, Pakistanu, Iranu, Sri Lanki, Chin: Starożytny
traktat ajurwedyjski Suśrut-samhita zaleca ją jako skuteczny lek na
bielactwo: Wymieniana jest również w innych traktatach: Ze względu na swoją
wysoką skuteczność babći zyskała nazwę "niszczyciela trądu": Miejscowi
zielarze przypisują jej działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze,
czyszczące krew, gojące rany i odmładzające skórę, włosy, paznokcie:
Stosująją z dobrymi wynikami
0d dawnych czasów także w innych chorobach skóry: łuszczycy, trądzie,
świerzbie, zakażeniach paciorkowcami i zapaleniach oraz w owrzodzeniach,
chorobach pasożytniczych, słoniowaciznie,łysieniu, ukąszeniu przez węża,
użądleniu przez skorpiona: Tak więc w Indiach bielactwo jest uleczalne.

W Polsce pojawiły się również preparaty skonstruowane zgodnie z Arjuwedą i
zawierające to zioło.

Pozdrawiam M@ga

bole lewej nogi
plukanie zatok????