Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY

1. Data: 2002-01-08 21:34:51

Temat: Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

o jje o jej , o boże o boże (sorki za religję i te sprawy) łał łał łał ja
musze wźiąć udział muszę muszę i będę przed kamerami i w ogóle, i będę
popularny, i wszyscy będą wiedzieli żem Viadro i , o jej już narobiłem w
majt ze szczęścia. wygam BB3 !!! huraaaaaaa (jak w 4 pancernych i piesku)
huraaaaaa
chóraaaaaa, i będę musiał przytyć albo sie odchydzić ale maksymalnie bo
tylko tacy wygrywają ja ich rozgryzłem bo ja to sobie wszystko obcykałem
no i będę mieć mesia (niechlubna chwała karolinki ciąży nad olsztynem)

no ale nie myślicie chyba że tu same zwały takie jak ona mieszkają, no ni???

--
To jest to, co tygryski lubią najbardziej!
Viadro