BIOXETIN, DEPAKINE CHRONO

1. Data: 2002-04-13 07:35:13

Temat: BIOXETIN, DEPAKINE CHRONO
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakichkolwiek wiadomości o tych tabletkach. Jak one działają, w jakich
stanach, przy jakich zaburzeniach itd. Jakie są Wasze reakcje po ich zażywaniu?
Dziękuję za wszystkie wskazówki.

1. Data: 2002-04-13 10:15:06

Temat: Odp: BIOXETIN, DEPAKINE CHRONO
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl>:
> Szukam jakichkolwiek wiadomości o tych tabletkach. (..)

Za "Lekami Wspolczesnej Terapii":
Bioxetin (inaczej Fluoxetine). Dzialanie: lek przeciwdepresyjny, mechanizm
dzialania polega na hamowaniu wychwytu zwrotnego serotoniny; stosowany w
zespolach depresyjnych zarowno endogennych jak i psychogennych,
przebiegajacych z zahamowaniem psychoruchowym, niskim poziomem niepokoju i
lęku oraz depresjach opornych na inne leki. Zachecajace wyniki w leczeniu
m.in. bulimii, zaspolu natrectw, alkoholizmu. Poprawe uzyskuje sie
najwczesniej po 2 tyg.

Depakine Chrono (kwas walproinowy). Lek o dzialaniu przeciwdrgawkowym,
stosowany w padaczce o napadach uogolnionych zarowno pierwotnie jak i
wtornie (w roznych rodzajach padaczki/napadow), zaburzeniach zachowania na
tle padaczki.Podczas leczenia nie nalezy prowadzic pojazdow, obslugiwac
maszyn i pic alkoholu.

Tak najkrocej piszac.

> Jakie są Wasze reakcje po ich zażywaniu?

Po Bioxetinie Wielka Sennosc. Moze tez byc odwrotnie (z dzialan
niepozadanych): bezsennosc, niepokoj, oslabienie, bolu i zawroty glowy,
drzenia miesniowe, zmniejszenie masy ciala, nudnosci, alergiczne zmiany
skorne.

Melisa

1. Data: 2002-04-13 14:46:12

Temat: Re: BIOXETIN, DEPAKINE CHRONO
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

>Jakie są Wasze reakcje po ich zażywaniu?
> Dziękuję za wszystkie wskazówki.

po bioxetinie nic a nic, ani negatywnie, ani pozytywnie, po dawce jedna
tabletka rano i jedna wieczorem przez kilka miesiecy (zdaje sie ze jedna
tabletka ma 10mg)
--
ONI WSZYSCY SIE TAM PLAWIA

1. Data: 2002-04-13 15:04:44

Od: " " <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorę Bioxetin od 4 lat 1 tableta rano 20mg, jestem bardzo zadowolona nie mam
zadnych ubocznych objawów, czuje się szczęsliwa chce mi się zyć. Biorę przez
5-6 m-cy później mam przerwę ok 6 m-cy i jak czuję że muszę, znowu zaczynam
kurację. NIe uzalezniłam się. Przepisuje mi pani doktor internista.

Innych leków nie znam.

1. Data: 2002-04-13 18:58:49

Od: "ML" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za wszystkie wskazówki.

Bioxetin to polski odpowiednik słynnego PROZACU.
Pozdr, Leszek.

1. Data: 2002-04-14 10:50:38

Od: "Arek Kowalski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałem bioxetin, bardzo długo ... Doskonały lek, żadnych efektów ubocznych
... Czy pomaga - też miałem wrażenie, że nie, ale dopiero po odstawieniu
poczułem, że jednak tak ...

Ostatnio przeszedłem na Seroxat (patrz jeden z topików) ..

1. Data: 2002-04-14 13:08:14

Od: "Arek Kowalski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

inhibitory zwrotnego wychwytu serotoniny

dlaczego? mam dwie hipotezy:
1. są niedouczeni (spotykalem takich głąbów, że szkoda gadać),
2. może ze względu na koszty .. np. taki anafranil jest całkiem za darmo ...

1. Data: 2002-04-14 15:35:58

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek Kowalski" <i...@o...pl> wrote

1. Data: 2002-04-23 00:51:01

Od: d...@p...lublin.sdi.tpnet.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <a9bsss$inp$1@news.onet.pl>, vanilla sky wrote:

> "Arek Kowalski" <i...@o...pl> wrote

> u mnie inaczej, kilka razy bralam, kilka odstawialam i zawsze te odstawianie
> przechodzilo bez bolu (najmniejszego nawet)

A nam na zajęciach powiedzieli, że bioxetin czy inny prozac wypłynął na fali
powodzenia w USA, a tak na prawdę jest to lek przestarzały i znamy wiele
innych, lepiej działających substancji.

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */

1. Data: 2002-04-23 08:06:40

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...lublin.sdi.tpnet.pl>

> [...]
fali
> powodzenia w USA, a tak na prawdę jest to lek przestarzały i znamy wiele

np jakich?
nie posuwalabym sie do okreslenia "przestarzaly".
leki typu selective serotonin reuptake inhibitors sa ciagle bardzo czesto
przepisywane, bo sa pomocne w leczeniu wielu zaburzen (udowodnione jako
tako) i nie maja wielkich skutkow ubocznych. wiec bez przesady.

wanilka

--
ONI WSZYSCY SIE TAM PLAWIA

[Profet pl] Czemu uwazasz sie za proroka...?
moje rozwazania - zapraszam do dyskusji (dlugie)
regeneracja hipokampu
Czystość seksualna i problem tzw. uświadomienia