BISZKOPT?? JAK?

1. Data: 2003-03-06 17:06:17

Temat: BISZKOPT?? JAK?
Od: "K\(.\)\(.\)R4" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probelm jak w temacie jak zrobic biszkopt szukalem po ksiazkach i tam jakies
magiczne sposoby podaja!

K(*)(*)R4

1. Data: 2003-03-06 18:00:42

Temat: Re: BISZKOPT?? JAK?
Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Probelm jak w temacie jak zrobic biszkopt szukalem po ksiazkach i tam jakies
> magiczne sposoby podaja!

Biszkopt, który zawsze wychodzi:

5 dużych jaj
niecała szklanka cukru
mały cukier waniliowy

Utrzeć z tego kogel-mogel (koniecznie mikserem i robić to ok. 15 min)

Potem dodać:
1 i 1/4 szkl. mąki ziemniaczanej
1 łyżkę mąki krupczatki
2 łyżeczki proszku do pieczenia

delikatnie wymieszać i piec ok. 40 minut.

Pozdruffka;-)

1. Data: 2003-03-06 18:10:23

Od: "K\(.\)\(.\)R4" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fata" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 1 łyżkę mąki krupczatki
> 2 łyżeczki proszku do pieczenia
>
> delikatnie wymieszać i piec ok. 40 minut.

Wielkie dzieki ide robic!
mhmm.... brzmi swietnie!

K(*)(*)R4

1. Data: 2003-03-06 18:11:57

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K(.)(.)R4" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Probelm jak w temacie jak zrobic biszkopt szukalem po ksiazkach i tam
jakies
> magiczne sposoby podaja!

Ja mam takowy przepis:

7 jaj
i teraz ... jajka cale wlewam do szklanki i maki dodaje tyle ile
objetosciowo maja jajka np
jesli te 7 jajek to 1 1/2 szklanki to wsypuje 1 szklanke maki pszennej i 1/2
szklanki maki ziemniaczanej
i tak samo z cukrem .. 1 1/2 szklanki cukru
maka i cukier dodawana jest w zaleznosci od wielkosci jajek, wszyystkiego
musi byc po rowno

jajka ubijam z cukrem, bardzo dobrze, tak, zeby robily sie babelki

potem _drewniana_ lyzka mieszam je, dodajac po troche maki
mieszam to caly czas tylko ta drewniana lyzka, i tak samo az bable zaczna
sie pokazywac

do przelozenia - co kto lubi, krem, dzem, galaretka
piec ok 30-40 minut (trzeba sprawdzac .. pieke "na czuja")
Biszkopt wychodzi nam zawsze, i jest _bardzo_ puszysty i _bardzo_
wyrosniety.

Marta

1. Data: 2003-03-06 18:15:38

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fata" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> Utrzeć z tego kogel-mogel (koniecznie mikserem i robić to ok. 15 min)

> [...]

Moze sie myle.. nie wiem... 1 1/4 szklanki maki ziemniaczanej i tylko lyzka
krupczatki?
Jakos mi to nie pasuje ....

Marta

1. Data: 2003-03-06 18:19:56

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki ide robic!

Nie ma za co ;-)

> mhmm.... brzmi swietnie!

Podobnie smakuje...;-)

1. Data: 2003-03-06 18:25:24

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sie myle.. nie wiem... 1 1/4 szklanki maki ziemniaczanej i tylko lyzka
> krupczatki?

Mylisz się ;-))

> Jakos mi to nie pasuje ....

Z tego przepisu wychodzi biszkopt-puszek.
Piekam go od 12 ? lat. Nigdy nie zmarnowałam składników.
Poza tym nie ja wymyśliłam przepis...;-)
Wykorzystałam doświadczenie innych.

Pozdruffka

1. Data: 2003-03-06 18:27:08

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz się ;-))
> Z tego przepisu wychodzi biszkopt-puszek.
> Piekam go od 12 ? lat. Nigdy nie zmarnowałam składników.
> Poza tym nie ja wymyśliłam przepis...;-)
> Wykorzystałam doświadczenie innych.

:)) No to dobrze .. bo tak popatrzylam na moj i Twoj.. i jak pomyslalam
sobie ze maki ziemniaczanej dodaje czasem do budyniu, zeby mi sie z niego
zupa nie zrobila (np podczas robienia mazurka budyniowego na Wielkanoc) .. a
tu biszkopt i takie proporcje, to cos mi niepasowac zaczelo, az z
ciekawosci w dluzszej chwili wolnego sprobuje i sprawdze co za cudo z tego
wyjdzie :)

Marta

1. Data: 2003-03-06 19:32:22

Od: "K\(.\)\(.\)R4" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszedlem na kompromis i upieklem 2, jeden dla rodzicow, a 2-gi dla milosci!

nie wiem dlaczego ale wygladaly podobnie! :)

ten dla mojej kochanej przekroilem w pol i wsmarowałem w niego :) krem,
nawet niezle sie prezentuje !

Dziekuje bardzo!

K(*)(*)R4

1. Data: 2003-03-07 06:08:08

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał:
> Ja mam takowy przepis:
[...]
> potem _drewniana_ lyzka mieszam je,

Dlaczego musi byc drewniana lyzka?

Pozdrawiam
Lilla

maszynka do pieczenia chleba
mala imprezka - co polecicie?
Free Support, All OSes, All Applications
lazania
Bułka z pieczarkami - farsz