BLUSZCZE mi umiera!!

1. Data: 2003-01-09 16:00:10

Temat: BLUSZCZE mi umiera!!
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zapisalam sie na ta liste, bo jestem zdesperowana.
Na wiosne zaczelam hodowac bluszcze, wyrosly mi wielkie i piekne, az
tutaj nagle zaczely mi usychac.
Na odwrocie liscia widze takie czarne kropeczki.
Nie wiem co to jest? Czy to jakies robactwo czy co?
Jak to leczyc, czy juz musze sie z tymi cwietami porzegnac?

help...

pozdrawiam
Olga

--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Data: 2003-01-09 17:02:29

Temat: RE: BLUSZCZE mi umiera!!
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wilhelmina

> [...]
> Nie wiem co to jest? Czy to jakies robactwo czy co?
> Jak to leczyc, czy juz musze sie z tymi cwietami porzegnac?

Nie znam sie Wihelmino na doniczkowcach, ale moim skromnym zdaniem to
tarczniki.
Trzeba je zmyc z lisci lub po prostu je zebrac, chyba sie nie brzydzisz-
wszak to sama natura :-)
Pozdrawiam zdesperowana Wilhelmine-kiedy obchodzisz imieniny-tak z
ciekawosci:-)
Pozdrawiam, Boguslaw Radzimierski.

3. Data: 2003-01-09 18:03:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEKPDGAA.abies@ogrod-botaniczny.
pl
Boguslaw Radzimierski <a...@o...pl> napisal(a):

> Nie znam sie Wihelmino na doniczkowcach, ale moim skromnym zdaniem to
> tarczniki.

Hejka a ja obstawiam wciornastki.
Ja...cki

4. Data: 2003-01-09 18:10:20

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko

> Hejka a ja obstawiam wciornastki.
> Ja...cki

Pewnie masz racje, mówilem przeciez ze sie nie znam na doniczkowcach:-)
Te wciornastki róznia sie od tarczników kolorem ubarwienia grzbietu ???
Pozdrawiam, Boguslaw R.

5. Data: 2003-01-09 18:40:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIELADGAA.abies@ogrod-botani
> [...]
>
> Pewnie masz racje, mówilem przeciez ze sie nie znam na doniczkowcach:-)
> Te wciornastki róznia sie od tarczników kolorem ubarwienia grzbietu ???

Hahaha, zarty sie Ciebie Boguslawie R. 3maja. Podejrzewam, ze te czarne
kropeczki to odchody wciornastków;-)
Pozdrawiam mocno siarczyscie Ja...cki

6. Data: 2003-01-09 18:42:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie masz racje, mówilem przeciez ze sie nie znam na doniczkowcach:-)
> Te wciornastki róznia sie od tarczników kolorem ubarwienia grzbietu ???

I zdaje się wielkością, chyba że to młode tarczniki:-)
Wilhelmino, możesz próbować metod mechanicznych - zeskrobać robactwo liść po
liściu i powtarza co parę dni, albo - chemia:-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-01-09 21:48:06

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem co to jest? Czy to jakies robactwo czy co?
> Jak to leczyc, czy juz musze sie z tymi cwietami porzegnac?

Oj niedobrze, niedobrze! To bluszcze pożegnania wymaga. :-((
Corimpadus negri go dopadło z pewnością! A to dopiero zaraza! Na ludzi tez się
niekiedy przenosi... :-((
Jerry
Wilhelminie przekaz życzenia imieninowe.

8. Data: 2003-01-10 08:19:52

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam zdesperowana Wilhelmine-kiedy obchodzisz imieniny-tak z
> ciekawosci:-)

11 lipca :-)))

--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9. Data: 2003-01-10 08:22:12

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem co to jest? Czy to jakies robactwo czy co?
> Jak to leczyc, czy juz musze sie z tymi cwietami porzegnac?

Dziki serdeczne wszystkim za odpowiedzi. Postaram sie je umyc,
poodklejac te robacktwa i tak dalej. Chociaz pewnie i tak nic z tego nie
bedzie :-( bo dwa mi juz zupelnie uschly. Zaangazowalam sie w te cwiety
cala dusza, a tu takie niepowodzenie - chyba sie na sztuczne przerzuce.

Wihelmina

--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10. Data: 2003-01-10 08:30:55

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wilhelminie przekaz życzenia imieninowe.

Ojoj faktycznie dzis Wilhelma - no to czekam na prezenty :-D

willa

--
http://olga.fm.interia.pl

Stronę sobie zrobiłam