BÓB - robaczywy!

1. Data: 2003-07-13 14:05:04

Temat: BÓB - robaczywy!
Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam bob. Czekam na niego cala zime i wiosne i co? W tym roku udalo mi
sie go kupic trzy razy i ze smakiem zjesc. Gdy po raz czwarty przytachalam
do domu woreczek z tym zielonym cudem, okazalo sie, ze wszystkie ziarenka
naznaczone sa "slicznymi", malymi dziurkami. Rozkroilam ziarenko, a tam
okolo trzymilimetrowy bialy robaczek z czarna glowka :(( Od dwoch tygodni
chodze po calym miescie i ogladam worki z bobem. Wszedzie to samo. Tylko raz
udalo mi sie kupic malo zarobaczywiony. Przejzalam wszystkie ziarenka -
trwalo to chyba z pol godziny, ale udalo sie - odrzucialam robaczywce a
reszte ze smakiem pochlonelam :)
Teraz sie zastanawiam, czy to tylko lokalnie te robaki w bobie, czy w calym
kraju?
Moze tylko te worki, co pochodza z naszej, katowickiej gieldy
owocowo-warzywnej?
Prosze Was, powiedzcie jak jest u Was? Moze sie jeszcze zdaze gdzies
przejechac na bobowe zakupy?
Pozdrawiam smetnie...

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-07-14 11:19:03

Temat: Re: BÓB - robaczywy!
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Manatka napisal(a):

>Teraz sie zastanawiam, czy to tylko lokalnie te robaki w bobie, czy w calym
>kraju?

W Wwie jeszcze nigdy nie widzialem robaczywego bobu. W Czwie tez sie z
czyms takiem nie spotkalem. A poza tymi robakami bob wygladal dobrze?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-07-14 11:26:05

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Manatka napisał:

> [...]
> owocowo-warzywnej?
> Prosze Was, powiedzcie jak jest u Was? Moze sie jeszcze zdaze gdzies

Proponuje nie kupowac bobu wogole tam gdzie maja worki - ja zawsze
kupuje tylko i wyłącznie na wagę, w workach często zdarza się zaparzony
i skiśnięty.

--
"Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

1. Data: 2003-07-14 11:28:43

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki @ Work napisal(a):

>Proponuje nie kupowac bobu wogole tam gdzie maja worki - ja zawsze
>kupuje tylko i wyłącznie na wagę, w workach często zdarza się zaparzony
>i skiśnięty.

U nas maja glownie w workach, ale najczesciej jest swiezy. Taki tez
wybiera, A po przyjsciu do domu zaraz go przewalam do gara.

1. Data: 2003-07-14 11:38:52

Od: "jontek" <j...@c...benc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:ga45hvs8jled7kfm0ph4torjn0pjcjdkmt@4ax.com...
> W Wwie jeszcze nigdy nie widzialem robaczywego bobu.
Bo robaki od smogu spalin wyzdychały.
>W Czwie tez sie z czyms takiem nie spotkalem.
Tam wiadomo bracia trąbią z murów i robaki odstraszają
> A poza tymi robakami bob wygladal dobrze?
Poza robakami to był zdrowy jak bób.
> "Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."
Hamerla podpalaczka Reichstagu. :->
Proponuje post Hamerli do nagrody najnieinteligentniejszy post miesiaca.
jontek

1. Data: 2003-07-14 12:29:13

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> U nas maja glownie w workach, ale najczesciej jest swiezy. Taki tez
> wybiera, A po przyjsciu do domu zaraz go przewalam do gara.

Ja mam zle doswiadczenia - raz kupilem i byl zupelnie nie do jedzenia.
Jeden smrod.
Od tamtej pory kupuje tylko na wage...

--
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet jest obrazą dla ich
wyjątków." (Aleksander Świętochowski)

1. Data: 2003-07-14 13:52:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manatka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
..

> Teraz sie zastanawiam, czy to tylko lokalnie te robaki w bobie, czy w
calym
> kraju?

Ja jeszcze nigdy nie widziałam robaka w bobie.
Może to jakaś lokalna atrakcja :-)

Sowa z Gdańska

1. Data: 2003-07-14 15:47:34

Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja jeszcze nigdy nie widziałam robaka w bobie.
> Może to jakaœ lokalna atrakcja :-)

Dzieki pocieszyliscie mnie... :((
A tak serio, to ja tez pierwszy raz w tym roku sie z tym spotkalam...
Wlasnie koncze przebierac kolejne kilo bobu, heh...
Poza robaczkiem to bob jest piekny, zielony i ma duzo malych ziarenek i
mimo, ze w worku to jest suchutki i ladnie pachnie.
A gdzie mozna kupic bob na wage?

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-07-15 10:24:57

Od: Berta <m...@N...SPAMUJ.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocowo-warzywnej?
> Prosze Was, powiedzcie jak jest u Was? Moze sie jeszcze zdaze gdzies

A we "wroclawskim" bobie tez sa robaki... :( Ostatnio tez mialam chec na
bob, ale jak zobaczylam nakrapiane ziarenka to z przerazeniem
ucieklam... i wcale to nie bylo jednostkowe spotkanie z robalami...
tak wiec zaprzeczam jakoby byla to lokalna skaza bobu ;)

Berta

Odpisujac na priv'a usun z adresu <NIE.SPAMUJ.>

(P) Pyszne ciasteczka z zoltego sera
cukiernie
tez cukinia [p]
wkupne i pytanie o sloiki