BORÓWK odmiany

1. Data: 2019-09-23 10:30:35

Temat: BORÓWK odmiany
Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

jaki polecacie odmiany borówki amerykańskiej?
Chciałbym posadzić 4-5 odmian.

Gleba piaszczysta wiec nie obejdzie się bez wymiany na torfową.
Miejsce: za domem, od wschodu (słońce pół dnia)
Teren suchy... będzie podlawana:-)

Czytałem o odmianach ale duuużo tego
Najlepiej jakby był owoc od początku sezonu do końca :-)

Zakup pewnie przez allegro...

Dzieki z góry :-)

2. Data: 2019-09-23 11:01:34

Temat: Re: BORÓWK odmiany
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 września 2019 10:30:36 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> jaki polecacie odmiany borówki amerykańskiej?
> Chciałbym posadzić 4-5 odmian.
> Gleba piaszczysta wiec nie obejdzie się bez wymiany na torfową.

Sprawdź odczyn tej nowej gleby. Winien być kwaśny
Ja do tego używam:
https://allegro.pl/oferta/kwasomierz-glebowy-co-0-5-
ph-z-plynem-helliga-7228706524

> Miejsce: za domem, od wschodu (słońce pół dnia)
> Teren suchy... będzie podlawana:-)
> Czytałem o odmianach ale duuużo tego
> Najlepiej jakby był owoc od początku sezonu do końca :-)

Ja mam łącznie 12 krzaków borówek i 4 jagody kamczackiej
Borówek bodajże 4 odmiany jagody 2 odmiany. Sadzone 4 lata temu i na teraz nazw
odmian Tobie nie napisze bo mam w notatka w domu
Ale napisze ze nie widzę jakiś specjalnych różnic pomiędzy odmianami.
Jakies resztki owoców do dzisiaj na niektórych krzakach wisza
Co do jagody to największe i najsmaczniejsze owoce są u mnie z odmiany "wojtek" To
akurat wiem bo przy krzaku mi się etykieta z nazwa odmiany przez te kilka lat
uchowała.

3. Data: 2019-09-23 21:27:19

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2019 o 11:01, Kris pisze:
(...)
> Co do jagody to największe i najsmaczniejsze owoce są u mnie z odmiany "wojtek" To
akurat wiem bo przy krzaku mi się etykieta z nazwa odmiany przez te kilka lat
uchowała.

A mój "Wojtek", jeżeli sprzedali to co napisane na etykiecie, nie
owocował w tym roku. Nie wiem co mu się nie spodobało?
W zeszłym roku miał niewiele owoców.

Pozdrawiam Krycha.

kosiarka ręczna
Wertykulator i aerator