BRAWO !!!

11. Data: 2008-06-13 18:38:46

Temat: Re: BRAWO !!!
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 20:28:49 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> A państwa Europy Środkowej aż nogi by sobie połamały w tym wyścigu do
> przyłączenia się do mocarstewkowej Polski.
> Kaman.
>
> Don

Dlaczego uważasz, że to miałoby polegać na przyłączaniu się, a nie po
prostu na łączeniu?
Ty to masz syndrom RWPG, niech Cię...

12. Data: 2008-06-13 18:45:44

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 20:38:46 +0200, i...@g...pl napisał(a):

> Dlaczego uważasz, że to miałoby polegać na przyłączaniu się, a nie po
> prostu na łączeniu?
> Ty to masz syndrom RWPG, niech Cię...

A tu same korzyści: odebrałoby się Unii i Rosji ich zabawki i argumenty
wobec nas, choćby na zasadzie "gdzie dwóch się bije...". Wg mnie potrzebna
jest trójca w Europie, aby była równowaga.

13. Data: 2008-06-13 18:46:30

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

[...]
> Dlaczego uważasz, że to miałoby polegać na przyłączaniu się, a nie po
> prostu na łączeniu?

No dobrze. Niech będzie, że łączeniu się. Ale po co?

> Ty to masz syndrom RWPG, niech Cię...

Taa.

Don

14. Data: 2008-06-13 18:47:53

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

[...]
> A tu same korzyści: odebrałoby się Unii i Rosji ich zabawki i
> argumenty wobec nas, choćby na zasadzie "gdzie dwóch się bije...". Wg
> mnie potrzebna jest trójca w Europie, aby była równowaga.

Środkowoeuropejska Unia Słabeuszy.

Stawianie Unii i Rosji na jednej płaszczyźnie - cool.

DOn

15. Data: 2008-06-13 18:50:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 20:24, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:
> [...]
0hsf.googlegroups.com...

> [...]
> śmiać odruchowo i traktować schematycznie tej wizji (że niby Układ
> Warszawski mamy już za sobą, a i RWPG też - i hie, i hie), lecz zastanowić

Golodupki hop do kupki! Bylo!!!

J-23 Flegiel von Trop

PS. kiedys jeden taki mondry powiedzial: nie jest wazne czy Polska
jest biedna, czy jest bogata, wazne zeby byla katolicka; to ja taka
mysl mam w glebokim niepowazaniu

16. Data: 2008-06-13 18:51:39

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 20:38, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Dlaczego uważasz, że to miałoby polegać na przyłączaniu się, a nie po
> prostu na łączeniu?
> Ty to masz syndrom RWPG, niech Cię...

Ale czy na sztywnym tym laczu, czy na mientkim?

J-23 Flegiel von Trop

17. Data: 2008-06-13 18:53:20

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 20:47:53 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Środkowoeuropejska Unia Słabeuszy.

Nie taki słabeusz, jak wyglada. A tak - to nawet nienajsłabsi, a i tak
musimy podporządkowywać się ciągle, najmniej dbając o własny interes...
na razie nie mamy już prawie wcale włsnych cukrowni, pora na kopalnie...

Walnęlibyśmy sobie elektrownię atomową (ja jestem za, poważnie, nawet
zgadzam się, aby była za moim płotem lub u mnie na polu), energię
mielibyśmy po 5 groszy za kilowat, chromolilibyśmy ichni rosyjski gaz, a
każda decyzja na linii Rosja-Unia musiałaby brać NAS pod uwagę z prostej
przyczyny: że jesteśmy po drodze :-PPP
Ech, marzenia.

> Stawianie Unii i Rosji na jednej płaszczyźnie - cool.

A co myślisz? Że Rosja za słaba czy za silna? Fakt, że co sobie Rosjanie
umyślą, to ich Unia w rękaw całuje...:-)

18. Data: 2008-06-13 18:54:26

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 11:50:46 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Golodupki hop do kupki! Bylo!!!

Co Ty tam wiesz...

> PS. kiedys jeden taki mondry powiedzial: nie jest wazne czy Polska
> jest biedna, czy jest bogata, wazne zeby byla katolicka; to ja taka
> mysl mam w glebokim niepowazaniu

Co ma piernik?

19. Data: 2008-06-13 18:56:38

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 19:47, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

sf.googlegroups.com...

> Polska powinna wyjść z UE.

Za stodale, zwalic kupe. No bo mocarstwo "wielkie" jest ta Polska.
Sianokosy sie czasem udaja. A jak! Co drugi rok!

J-itede

PS. grunt to zadecie z przypierdem

20. Data: 2008-06-13 18:58:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora