BRAWO !!!

21. Data: 2008-06-13 19:01:34

Temat: Re: BRAWO !!!
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 11:58:33 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Ma! Ale ide na mecz. Sorki!
>
> J-itede

No to ja na steper - sorki :-P

22. Data: 2008-06-13 19:29:27

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

[...]
> Nie taki słabeusz, jak wyglada.

Słabeusz.

[...]

> Walnęlibyśmy sobie elektrownię atomową (ja jestem za, poważnie, nawet
> zgadzam się, aby była za moim płotem lub u mnie na polu), energię
> mielibyśmy po 5 groszy za kilowat, chromolilibyśmy ichni rosyjski
> gaz

[...]

Ależ ja też jestem za. Ale w tym celu nie musimy występować z UE, naprawdę
:)

DOn

23. Data: 2008-06-13 19:50:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Co ma piernik?

żeby on to wiedział.. :)

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.

24. Data: 2008-06-14 07:30:55

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> Dlaczego uważasz, że to miałoby polegać na przyłączaniu się, a nie po
> prostu na łączeniu?
> Ty to masz syndrom RWPG, niech Cię...

Bo do Chujni nas mamusiu przyłączali - bez referendum, albo je fałszujac
(vide wypowiedzi Komorowskiego, Klicha i tego makaroniarza)...

25. Data: 2008-06-14 07:35:47

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

Ciemniak jesteś, pacanie.

Ja piszę o Panslavii (nazwa robocza) - większej od Chujni, w własnymi
paliwami, stacjami orbitalnymi za dostep do których inni beda płacic wielkie
pieniądze, z wszystkimi oceanami swiata, nie tylko od morza do morza.
Już też lingwisci pracują nad interlingua słowiańskim - SLOVIO...

26. Data: 2008-06-14 08:01:55

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 21:29:27 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Słabeusz.

Uważasz, że będąc w Unii jesteśmy poważani? ogrywamy jakąś znaczącą rolę?
mamy na coś wpływ?
Dla mnie to bardzo problematyczne. Wg mnie tylko ułatwiamy manipulowanie
sobą i wprowadzanie u siebie zamierzeń obcych państw w imię ich i tylko ich
dobra, a jak co do czego, to i tak się bez naszego udzialu z Rosją
porozumieją, jak już drzewiej bywało. Nie miej złudzeń.

> [...]
>
> [...]
>
> Ależ ja też jestem za. Ale w tym celu nie musimy występować z UE, naprawdę

A możesz powiedzieć, CO nam dało członkostwo? jakiś konkret, choć jeden?

27. Data: 2008-06-14 08:06:30

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jun 2008 21:50:45 +0200, tren R napisał(a):

> żeby on to wiedział.. :)

...toby nie plótł tyle, boby się bał ;-P
Hie, hie...

28. Data: 2008-06-14 08:18:57

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2008 09:30:55 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Bo do Chujni nas mamusiu przyłączali - bez referendum, albo je fałszujac
> (vide wypowiedzi Komorowskiego, Klicha i tego makaroniarza)...

czemu "mamusiu"?
No i - przecież chyba jasno się wyraziłam: przyłączanie nie jest moim
ulubionym sposobem tworzenia.

29. Data: 2008-06-14 08:21:58

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> czemu "mamusiu"?
To tylko cycat! :-P))))

30. Data: 2008-06-14 08:23:52

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2008 10:21:58 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> To tylko cycat! :-P))))

Aha, to w poprątku :-)

Zasto si me majko rodila