BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?

21. Data: 2015-10-22 22:22:34

Temat: Re: BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjaciele było w cudzysłowie, więc nie wiedziałam, jak mam to rozumieć.

> A to akurat mieści się u mnie w punkcie "umiejętności społeczne" - żeby
> wiedzieć, kogo słuchać, komu ufać, z kim się bawić, kogo radzić.

Podsłuchiwanie też?

Królika znajomi a Sowy przyjaciele

22. Data: 2015-10-22 22:35:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 22:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-22 21:55, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Podsłuchiwanie też?

No widzisz, czyli jednak dobrze zrozumiałam - o pkt. 5 chodziło.

Ewa

23. Data: 2015-10-23 16:56:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]

>1. Skłonność do podejmowania racjonalnego ryzyka
>2. Oszczędność - nie chodzi tu o zwykłe ciułanie, ale odruchowe pilnowanie
>kosztów na każdym etapie przedsięwzięcia (dowolnego)
>3. Nawyk szybkiego działania
>4. Kreatywność
>5. "Spryt" - w negatywnym tego słowa znaczeniu, czyli działania nielegalne
>(lub nie fair), lub na pograniczu.
>6. Inne

>Zachęcam do odpowiedzi, _bardzo_ ciekaw jestem opinii, ja mam swoje i
>odpowiem na końcu, nie chce sugerować bo są one dość specyficzne.

A ja grupami:
1. Siła charakteru (wytrwałość i odporność psychiczna) i nawyk szybkiego
działania
2. Racjonalne wykorzystanie zasobów i racjonalne ryzyko
3. Kreatywność i przyjaciele

24. Data: 2015-10-24 12:28:28

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> [...]
> działania
> 2. Racjonalne wykorzystanie zasobów i racjonalne ryzyko

Może, nie wiem, od tego są książki, cyferki, ekonomia.
Znajdę pińcet wyjątków.

8mln PLN w ile tam? 6 miesięcy?

25. Data: 2015-10-24 12:29:08

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora