BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...

1. Data: 2001-05-03 09:33:20

Temat: BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...
Od: "TOJA" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!

2. Data: 2001-05-03 19:51:58

Temat: Re: BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...
Od: "fuksiu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TOJA <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9crioe$6la$...@n...tpi.pl...
> ...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!

No no to zbytnie uogólnienie grupy zawodowej !!!!

3. Data: 2001-05-03 22:38:03

Od: "remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOJA" <g...@o...pl> wrote in message news:9crioe$6la$1@news.tpi.pl...
> ...DO BRANIA ?APÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJ!!!
>
> drodzy grupowicze nie mozna ublizac calej grupie zawodowej jest niuczciwei
krzywdz?ce nie o wszystkich ta mozna powiedziec. To tak jak ktos
powiedzial ze polacy to zlodzieje pijacy i nieroby.
Jednak wiele osob pisze na grupe ze swoimi problemami i na te pytania
odpowiadaja zwykle lekarze to latwo poznac i to calkiem bezinteresownie tak
wiec wazcie slowa!!! patologia w kazdej dziedzinie zycia jest naganna i
powinna byc petnowana.
Zastanowcie sie raczej dlaczego wlasnie w ostatnich 2 latach jest tyle
napiecia na lini lekarz pacjent. zafundowano nam reforme z ktorej nikt ani
pacjenci ani sluzba zdrowia nie jest zadowolona. pajent nie styka sie jednak
z ministrem czy sejmem ale z szeregowym pracownikiem/pielegniarka,lekarzem/
i na nich wylewa cale swoje niezadowolenie.
Zrozumiale jest jesli kogos spotka nieszczescie chce sie kogos ukarac.
Jednak malo kto zdaje sobie sprawe ze lekarz podejmujac sie leczenia nie
gwarantuje wyleczenia tylko zobowiazuje sie leczyc w zgodzie z obecnymi
mozliwosciami wiedzy medycznej. Mozna go karac za zaniedbanie blad sztuki za
lapowki a nie za sam fakt niepowodzenia w leczeniu.
Rozmowa na temat zarobkow rodzi zawsze emocje nie mowie o lapowkach to juz
patologia ale o normalnym przyslugujacym wynagrodzeniu. Czy ktos sie
zastanawial dlaczego? co tych ludzi pchnelo na droge przestepstwa? Czy
czasem my spoleczenstwo nie mamy sibie nic do zarzucenia. Problem zawod
powolanie?
Jesli pozwala sie lekarzowi zalozyc rodzine to znaczy ze jego obowiazkiem
jet ja utrzymac wiec chyba zawod. Jesli powolanie to tak jak ksiedzu powinno
sie zakazac zwiazkow malzenskich.
Pomyslcie o tym i nie krzyczcie tylko dyskutujcie.
Pozdrawiam
Remus

4. Data: 2001-05-03 22:46:03

Od: "remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOJA" <g...@o...pl> wrote in message news:9crioe$6la$1@news.tpi.pl...
> ...DO BRANIA ?APÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJ!!!
>
> drodzy grupowicze nie mozna ublizac calej grupie zawodowej jest nieuczciwe
i krzywdzace nie o wszystkich ta mozna powiedziec. To tak jakby ktos
[...]
patologia w kazdej dziedzinie zycia jest naganna i powinna byc pietnowana
personalnie. Zastanowcie sie raczej dlaczego wlasnie w ostatnich 2 latach
[...]
podpisuje umowy na wyleczenie tylko zobowiazuje sie leczyc w zgodzie z
obecnymi mozliwosciami wiedzy medycznej. Mozna go karac za zaniedbanie blad
sztuki za lapowki a nie za sam fakt niepowodzenia w leczeniu bo na to moga
wplywac czynniki niezalezne od niego trudne czasem do oceny przez
kogokolwiek.

5. Data: 2001-05-03 22:49:43

Od: "remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"remus" <p...@m...pl> wrote in message news:9csn8e$rk1$1@news.tpi.pl...
> [...]
sorry za dwa takie same
remus

6. Data: 2001-05-04 11:08:40

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

remus wrote:
> ciach

Dzieki .
W.Gawel

7. Data: 2001-05-04 12:33:34

Od: "Andrzej Wo." <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE......DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE
DAJĄ!!

Każdy Żyd do gazu, każdy ksiądz to pedał, każdy Polak to pijak, nierób,
złodziej...............

Współczuję osbom, które stwiają takie tezy. W każdym środowisku znajdą się
"czarne owce".
--
Andrzej Woszczak

8. Data: 2001-05-04 15:42:35

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOJA" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:9crioe$6la$1@news.tpi.pl...
> ...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!

Zawód lekarza to ciężki zawód a pacjenci w Polsce
są przyzwyczajeni do "Judymów".
Nie każdy lekarz bierze lapówke wiec nie obrażaj
tych uczciwych. Czemu Polscy pacjenci są w tak
walczący sposób nastawieni na lekarzy?
iwona

9. Data: 2001-05-06 15:27:10

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są przyzwyczajeni do "Judymów".
> Nie każdy lekarz bierze lapówke wiec nie obrażaj
> tych uczciwych. Czemu Polscy pacjenci są w tak

Ja rowniez jestem zdania ze lekarz to zawod. Do wykonywania ktorego trzeba sie
dlugo i starannie przygotowywac. Ktorego wykonywanie jest trudne i wymagaga
ogromnego poczucia odpowiedzialnosci.
Ze podejmuje sie na codzien decyzje o czyims zdrowiu , a moze i o zyciu.
Ze trzeba pracowac 24 godziny na dobe. Ze trzeba cierpliwie znosic humory tak
pacjenta jak i jego rodziny.

W zamian za to, jak pisze to w przysiedze Hipokratesa, lekarz moze sie
spodziewac spolecznego ( w tym finansowego) uznania. Ktore w krajach
cywylizowanych, tam od lekarzy sie wiele wymaga jak i gdzie lekarze sa
wlasciwie doceniani, stawiaja lekarzy na 2 lub 3 pozycji (od czubka) w sensie
dochodow.

Pozdrawiam

dradam

10. Data: 2001-05-12 07:17:44

Od: Lukasz Komsta <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

TOJA wrote:

> ...DO BRANIA ŁAPÓWEK I MORDOWANIA TYCH CO NIE DAJĄ!!

<ironia>

A bycie początkującym internautą...

...do całodobowego oglądania panienek, darcia mp3, filmów i warezów.

</ironia>

Panowie, po co w ogóle dyskutować z takim. On tylko na to liczy, a co to
w sumie da?

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *