BYLAM NA WYSTAWIE HAFTU W ŁODZI

1. Data: 2002-06-11 13:56:43

Temat: BYLAM NA WYSTAWIE HAFTU W ŁODZI
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam dzisja na wystawie haftu w Łodzi.
Jutro tez tam jade
i w niedziel - koniecznie tez
i jeszcze w przyszlym tygodniu pare razy.
Mimo, ze sa tam dwie moje prace- to wyznam Wam szczerze- nie umiem
haftowac krzyzykami %$^*%#$%.
Cudowne 420 prace krzyzykowe.

Odzalujcie prosze troszke czasu i przyjedzcie koniecznie to zobaczyc.
Wstawa jest czynna od dzisiaj do prawie konca wrzesnia

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-06-11 14:01:59

Temat: Odp: BYLAM NA WYSTAWIE HAFTU W ŁODZI
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.
> [...]
> i w niedziel - koniecznie tez
> i jeszcze w przyszlym tygodniu pare razy.
> Mimo, ze sa tam dwie moje prace- to wyznam Wam szczerze- nie umiem

ale Ci zazdroszczę, że sobie tak możesz naokragło
a podasz dokładny adres - bo nie pamiętam czy byl podawany a nie znam. i
godziny otwarcia.
ula

1. Data: 2002-06-11 14:30:51

Temat: Re: BYLAM NA WYSTAWIE HAFTU W ŁODZI
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bylam dzisja na wystawie haftu w Łodzi.
> Jutro tez tam jade
> i w niedziel - koniecznie tez
> i jeszcze w przyszlym tygodniu pare razy.
><ciach>

Ja tez sie tam wybiore, niestety dzisiaj nie dalo rady.
Ciekawa jestem czy mozna sie tam zaopatrzyc muliny, welny , retorsy i wzory?

Grazyna

1. Data: 2002-06-11 16:07:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae51kd$odj$...@k...task.gda.pl...

> Ja tez sie tam wybiore, niestety dzisiaj nie dalo rady.
> Ciekawa jestem czy mozna sie tam zaopatrzyc muliny, welny , retorsy i
wzory?

kobiety, ja was bardzo proszę, jedźcie tam i poróbcie zdjęcia. Któraś z was
MUSi mieć cyfrówkę, parwda?
Ja tak bym chciała to wszystko obejrzeć!

wkn

1. Data: 2002-06-11 16:30:55

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae57gr$rjn$...@n...tpi.pl...
> kobiety, ja was bardzo proszę, jedźcie tam i poróbcie zdjęcia. Któraś z
was
> MUSi mieć cyfrówkę, parwda?
> Ja tak bym chciała to wszystko obejrzeć!

O tak, tak, tak, koniecznie, o ile bedzie mozna robic zdjecia

Ilona

1. Data: 2002-06-11 16:59:08

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jun 2002 18:07:10 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> napisał(a):

Sorki - odpowiem Wam obu :-))

>U?ytkownik Grazyna <m...@g...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
>napisa?:ae51kd$odj$...@k...task.gda.pl...

>wzory?

Mozna i to jak !!!!!
Muliny Anchor po 1,80 zwykle i po (chyba) 2,30
nici do szydelkowania, nici bawelniane do drutow, wloczki
specjalistyczne (z fredzlami :-))) - bez cen teraz - bo tlum i scisk
byl przeogromny i nie dojrzalam
wzory nadrukowane na kanwie - nawet nie spojrzalam za duzy tlum przy
nich sie klebil
wzory do liczenia w broszurkach po 15 zl za ksiazeczke - tez nie
obejrzalam co to za cudne ksiazeczki - tylko widzialam jak inne
kobiety kupowaly - znaczy sie byly ciekawe wzorki - caly regal tych
ksiazeczko-gazetek
wzory do liczenia w zestawach - aida + mulina+ wzor+ igla w cenach
roznych i roznistych (rozpietosc od 20 zlotych do 175 za komplet)
druty i szydelka wszelkiej masci i rodzaju
czolenka do frywolitek
IGLICZKI DO SIATKI - zanabylam droga kupna :-))) i korzystajac z
zalaczonej do igliczki instrukcji - NAUCZYLAM SIE wiazac siatke
igliczka !!!!!!!!!
igly do haftu w cenie 3,50 za komplet
kanwy zweigart
kanwy , kanwy, plotna, len - cen nie poznalam moze jutro sie uda
lapki kuchenne ,i sliniaczki, i misie pluszowe ze wstawkami aidy do
wyszycia i pewnikiem jeszcze inne ...
obrusy ze wstawkami aidy juz gotowe do wyszycia
kanwa- plastikowa do produkcji wyszywanych np szkatulek, ozdob
choinkowych (ze tez nikt tego w Polsce nie robi) po 6.90 za tabliczke
i mnostwo innych rzeczy, ktorych nie dojrzalam , albo nie wiedzialam
do czego sluza :-))))

>kobiety, ja was bardzo prosz?, jed?cie tam i poróbcie zdj?cia. Która? z was
>MUSi mie? cyfrówk?, parwda?

Mam cyfrowke :-)))- jezeli mi obsluga muzeum pozwoli to napstrykam
jutro fotek.
Jedna kobieta wyszywa na minimalnej kanwie- sluchajcie moje obrazki (z
Susany dzbanuszek wyszylam) i jej ten sam obrazek jest o 2/3 mniejszy
i delikatniejszy i wogole - CUDO !!!!
A krzyzyki w niektorych robotkach jak ... perelki. Rowniutkie ,
idealne. Dlatego troche sie zezloscilam na siebie, ze mi tak kulawo to
wyszywanie idzie- moje takie cudne nie sa ....

>Ja tak bym chcia?a to wszystko obejrze?!

Muzeum czynne jest tez w niedziele. To co - spotykamy sie w niedziele
w Lodzi? 3-4 godzinki na wystawe (ani kropli mniej - same zobaczycie
:-)))) i pozniej troche plotek, moze jakis pokaz wlasnych
umiejetnosci rekodzielniczych ???? Moze frywolitki? CO Wy na to?

Pozdrawiam
Maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-06-11 17:00:27

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-11 17:01:51

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-11 17:28:39

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

droga Kasiu !!!!
blagam cie, zobacz ile kosztuje obrus ze wstawkami z aidy.....
proszeeee.... ja na niego poluje i poluje, a u nas posucha.... tak bardzo
che go miec, zwlaszcza, ze zblizaja sie wakacje i moglabym go wyszyc. az mi
sie rece rwa do pracy !

pozdrawiam
maja (rzeszow)

1. Data: 2002-06-11 17:28:56

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> [...]
> :-)))) i pozniej troche plotek, moze jakis pokaz wlasnych
> umiejetnosci rekodzielniczych ???? Moze frywolitki? CO Wy na to?

Buuuu.... Ja dopiero po zakonczeniu roku szkolnego bede mogla :-(((
Zreszta mame chce zabrac ze soba , a cala wyprawe (bo z Gdyni to juz
wyprawa) musze dostosowac do jej zdrowia i samopoczucia.
Te wystawowe cuda tak opisalas, ze az nie fotel w siedzenie zaczal podpalac,
juz dzis bym jechala :-))

Grazyna

Wzory na szydelko cd
Van Gogh
Monga - nielegalne
Skróty angielskie ze schematów dla szydełka
glupia skrzacina prosi o pomoc