BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

11. Data: 2007-10-12 10:53:23

Temat: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Od: "pafau k." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

interpio zawsze puka dwa razy:

> To nie tylko jakaś kobieta ale słyszeli to i dzienikarze np.
> "Dziennika" i mieszkańcy
> Wrześni - to co zbiorowa halucynacja?

Nie wiesz nawet, CO dokłądnie słyszeli, a wycierasz sobie,
z przeproszeniem gębę wątpliwymi autorytetami w postaci
bliżej nieokreślonej grupy ludzi.

> Naprawdę, jeżeli tak zrobiłem, to bardzo mnie to cieszy. Nie mam
> tolerancji dla wrogów tolerancji.
> Chama w stylu JKM nie obrazisz,

Nie obraziłeś JKM, tylko jego wyborców. Na dodatek Twoje słowa
mamy na piśmie, a to, co powiedziedział JKM jest tylko Twoim
domysłem, bo ktoś Ci powiedział, że JKM obraził ON. Dżizz,
wiem, że przez pianę na pysku niektórych trudno
zrozumieć, ale żeby nie rozumieć samego siebie?

Gdybyś rozpoznał sprawę z kilku stron, wiedziałbyś, co miał na
myśli i co dokładnie pozwiedział.

--
pafau k. [Nie ma Słowian bez barszczu]

12. Data: 2007-10-12 11:09:08

Od: "Admin" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pafau k." <e...@g...com>
napisał w wiadomości news:slrn.pl.fgukgu.39s.erkaerUSUN_TO@gmail.com...
> interpio zawsze puka dwa razy:

a KTO lub CO to jest JKM ???

13. Data: 2007-10-12 14:39:23

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do wszystkich fanów UPRu - niepełnosprawnych, czy nie wstyd Wam
> zgodnie z tym co mówi JKM - zarażać swoją niepełnosprawnością i
> śmiercią ludzi zdrowych?
[...]

Moim zdaniem zupełnie nie zrozumiałeś ironii w wypowiedzi
Korwina-Mikke. W wielu ważnych sprawach się z nim nie zgadzam,
ale dowcip o "zarażeniu śmiercią" (którą jesteśmy wszyscy jako
ludzie "zarażeni") mu się udał. ;-)
Z relacji wynika natomiast, że matka jakaś nadgorliwa była
i nie dała córce dokończyć rozmowy - dlaczego tym nikt się
nie przejął?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

14. Data: 2007-10-12 15:06:22

Od: "pafau k." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Admin zawsze puka dwa razy:

> a KTO lub CO to jest JKM ???

Jego Królewska Mość. A jak myślisz? O kim jest wątek?

--
pafau k. [Nie ma Słowian bez barszczu]

15. Data: 2007-10-12 15:25:59

Od: "Admin" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jego Królewska Mość. A jak myślisz? O kim jest wątek?
> --

Achaaaaaaaaa :-(
teraz już wieeeemmm

pozdr. Admin

16. Data: 2007-10-12 16:32:21

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=95&ShowArticleId=
63787

Paweł Kukiz, muzyk: Korwin-Mikke powinien ponieść odpowiedzialność za
swoje słowa

Wciąż trudno mi uwierzyć w to, że Janusz Korwin-Mikke mógł zachować
się tak, jak podczas prawyborów we Wrześni. Miałem dotychczas tego
polityka za ekstrawagancką postać, której zdarza się od czasu do czasu
sformułować bardzo odkrywczą tezę. Ale po tym, co powiedział, odkrył
swoje drugie - naprawdę straszne wcielenie.
Nie przypuszczałem bowiem, że Janusz Korwin-Mikke jest w stanie
wmawiać ludziom z mównicy, że niepełnosprawnością można się zarażać, a
potem psychopatycznie dręczyć dziewczynkę na wózku pytaniami o to, jak
ćwiczy jej się na WF. Jeszcze bardziej przerażające jest to, co
powiedział niepełnosprawnej dziewczynce chwilę potem - że nie puściłby
wraz z nią swego dziecka do klasy integracyjnej, bo mogłoby "zarazić
się" od niej kalectwem.

(...)

Co więc zrobić z człowiekiem takim jak Janusz Korwin-Mikke? W
pierwszym rzędzie powinno się go z pewnością skierować na badania
psychiatryczne. Jego działanie było tak absurdalne, że może powinni
się Korwin-Mikkem zająć po prostu lekarze. Być może polityk sam
zalicza się do tak przez siebie nielubianych osób niepełnosprawnych -
niewykluczone bowiem, że zachorował psychicznie. Wówczas, rzecz jasna,
należy mu się troskliwa opieka i powolna integracja ze społeczeństwem,
które - miejmy nadzieję - nie będzie się obawiało, że się od niego
chorobą zarazi.

17. Data: 2007-10-12 16:34:39

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 11 Paź, 23:12, "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> wrote:

>To nie tylko jakaś kobieta ale słyszeli to i dzienikarze np.
>"Dziennika" i mieszkańcy
>Wrześni - to co zbiorowa halucynacja?

Brakuje mi jakiegokolwiek dowodu na ich prawdomówność.

>Nie wierzę żadnemu politykowi, to dlaczego miałbym wierzyć politykowi
>pokroju JKM?

Nikt Cie nie zmusza do wierzenia. Jedynie zwróciłem się do Ciebie o
zapoznanie się z tym co mają do powiedzenia inni uczestnicy zdarzenia.

> Naprawdę, jeżeli tak zrobiłem, to bardzo mnie to cieszy. Nie mam
> tolerancji dla wrogów tolerancji.

To jest smutne...

>Chama w stylu JKM nie obrazisz, chyba, że dasz mu dobrze po gębie - to
>może dopiero zrozumie.

To natomiast jest żenujące.

I pomyśleć, że zachęcałem koleżankę z Wrocławia do zapoznania się z grupą
pl.soc.inwalidzi i wrzucania tu ofert pracy dla ON.

> www.partiapracy.pl

Reklamujesz polityków mimo, że im nie wierzysz?

Gdzie tu minimum logiki?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków
HSA kat. A
polecam - www.tacysami.org.pl www.nautica.pl

18. Data: 2007-10-12 16:46:59

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-10-2007 o 08:05:02 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> "Dziennika" i mieszkańcy
> Wrześni - to co zbiorowa halucynacja?
> Nie wierzę żadnemu politykowi, to dlaczego miałbym wierzyć politykowi

A ja bardziej nie wierzę mediom.

Pamiętacie jak Rydzyka do Maybacha wsadzili?

Dziś wszyscy wiedzą, że to nieprawda, ale tak naprawdę nigdy nie
nagłośniono tego, że to zwyczajne kłamstwo tak, jak nagłośniono Maybacha.

Media tworzą rzeczywistość, a jak widać całkiem inteligentni ludzie dają
się na to łapać.

Adam Pietrasiewicz
Przy obecnej jakości kandydatów pójście na wybory można porównać z wizytą
w burdelu celem wybrania sobie żony.

19. Data: 2007-10-12 16:55:07

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 18:34, "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> wrote:

> Reklamujesz polityków mimo, że im nie wierzysz?

A Ty Przemku wierzysz w Mikołaja i prawdomówność polityków?
Polityka to sztuka łgarstwa i manipulacji masami.
Nowa partia, przewietrzy trochę stęchły Parlament i póki nie uzyska w
sejmie większości jest szansą na to, że w Parlamencie będzie
przynajmniej mówiło się o problemach ludzi biednych takich jak
zniesienie opodatkowania rent i emerytur, wzrost płacy minimalnej etc.

Ja nie wierzę w Św. Mikołaja - nikt nikomu nic nie da, samemu wszystko
trzeba sobie wypracować ale wolę słuchać pięknych bajek Polskiej Parti
Pracy niż
denerwować się słowami idioty i chama JKM.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

20. Data: 2007-10-12 17:11:35

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 18:46, "Adam Pietrasiewicz"
<N...@p...poszukaj.w.google.pl> wrote:

> A ja bardziej nie wierzę mediom.

Gdyby to chodziło o innego polityka np. Kaczyńskiego, Kwaśniewskiego
czy nawet Tuska - to nie dałbym wiary
ale czytałem prawie felietony JKM np. często JKM ironizował w tych
artykułach z ludzi biednych min. z pracowników pracujących za
minimum, wykorzystywanych seksualnie pracownic
i to sprawia, że bardziej wierzę tej dziewczynce, matce tej
niepełnosprawnej dziewczynki, dziennikarzom Dziennika i mieszkańcowm
Wrześni.

Jestem tolerancyjny wobec polityków, nie przeszkadza mi choroba
byłego Prezydenta Kwaśniewskiego, seksualne ekscesy posłów Samoobrony,
bogactwo Ojca Rydzyka czy księdza Jankowskiego ale trudno przetrawić
to co mówi ten chory polityk.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Psycholog w Warszawie
Slownik elektroniczny angielsko-angielski
Karta parkingowa - a oplaty