Babeczki

1. Data: 2000-12-29 12:32:15

Temat: Re: Babeczki
Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
news:3A4D36C0.47BA6022@west.net...
> Chcialabym zrobic babeczki na Sylwestra. Mam dobry przepis na ciasto,
> ale nie mam pomyslow na "nadzienie" poza musem czekoladowym z wisnia lub
> kaimakiem czekoladowym z orzechem. Czy ktos moze podrzucic jakies
> pomysly? Chodzi mi o slodkie babeczki.
> Dzieki
> Magdalena Bassett

Krem Brulee i babeczki ( przepis za Wysokimi Obcasami) 20 szt (wieksze
foremki)

Krem:
2 szklanki smietany 36 %
4 jajka
4 łyzki cukru
1 laska wanilii
brazowy cukier trzcinowy mniej wiecej 1 lyzeczka na babeczke

Babeczki:
4 lyzki cukru pudru
1 kostka masla
2 szklanki maki
1 lyzeczka cukru waniliowego
2 zoltka

Cukier, maslo, make posiekac na stolnicy dodac zoltka i cukier waniliowy.
Zagniesc ciasto
Foremki do babeczek wyklejac cienko ciastem i zapiec na jasnozloto (temp.
160°)
Skladniki kremu wymieszac ze soba (nie ubijac) Wlac do podpieczonych
babeczek ( jeszcze w foremkach) Wstawic na 10-15 min do pieca
Wyjac posypac cukrem trzcinowym i zapiec ponownie w bardzo goracym
piekarniku (200°) az cukier sie rozpusci.
Najlepiej zjesc zaraz po upieczeniu nie nadaja sie do przechowywania.

B.O.

1. Data: 2000-12-30 13:55:39

Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie mam pomyslow na "nadzienie" poza musem czekoladowym z wisnia lub
> kaimakiem czekoladowym z orzechem. Czy ktos moze podrzucic jakies
Znalazlam jeszcze przepis w ktorym 2/3 kostki masla uciera sie z polowa
szklanki cukru i 2 zoltkami dodawac po troche pol opakowania serka
homogenizowanego oraz cukier waniliowy . Nakladac krem do wystudzonych
babeczek dekorujac owocami. Galaretke rozpuscic w 3/4 ilosci wody
przewidzianej na opakowaniu a gdy zacznie gestniec zalac powierzchnie
babeczek
BO

1. Data: 2000-12-30 14:11:34

Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie mam pomyslow na "nadzienie" poza musem czekoladowym z wisnia lub
> kaimakiem czekoladowym z orzechem. Czy ktos moze podrzucic jakies

Trzecia wersja ubita smietana usztywniona żelatyna na to czastki brzoskwin.
Owoce polac podgrzana konfitura morelowa.
BO

1. Data: 2000-12-30 14:24:56

Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie mam pomyslow na "nadzienie" poza musem czekoladowym z wisnia lub
> kaimakiem czekoladowym z orzechem. Czy ktos moze podrzucic jakies
Wersja czwarta. Chyba wpadlam w trans, ale sama mam ochote zrobic babeczki.
Krem:
500 ml. mleka
6 dag cukru
5 dag mielonego maku
2 zoltka
2 dag maki ziemniaczanej
bialko
4 dojrzale owoce tamarillo ( moga byc inne)
odlac 3 lyzki mleka do pozostalego wsypac cukier i mak. Gotowac 10 min na
malym ogniu. 3 lyzki mleka wymieszac z zoltkami oraz maka ziemniaczana, wlac
do mleka zagotowac, pozostawic do schlodzenia . Bialko ubic na sztywna
piane, polaczyc z masa makowa. Krem nalozyc za pomoca szprycerki do
babeczek. Udekorowac owocami tamarillo.

BO

1. Data: 2000-12-30 15:50:39

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne. Napewno wyprobuje, oprocz tych z kremem brulee, bo
musze zrobic te babeczki kilka godzin wczesniej. Wesolego Sylwestra
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-01 21:46:37

Od: "AniaS" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdaleno, troche sie opoznilam ale na natepnego Sylwestra bedzie jak
znalazl.
Krem kokosowy do babeczek
0,5l mleka
po 2 lyzki maki pszennej i ziemniaczanej
10 dag wiorkow kokosowych
20 dag masla
4 lyzki cukru
Mleko zagotowac z wiorkami, wsypac cukier i wlac obie maki rozprowadzone
mlekiem. Maslo utrzec na puch, dodawac po lyzce ostudzony budyn. Napelniac
babeczki, dekorowac winogronami i posiekanymi orzechami.
Smacznego

zubrowka
founde
Drink James'a Bond'a
Re: bylo pikantna fasolka jest kopanie lezacego
Czy znacie jakies dziwne owoce, czy jedliscie je?