Baczność niewolniku!

1. Data: 2013-07-31 09:45:36

Temat: Baczność niewolniku!
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprzez tysiąclecia ludzie potrafili sami się utrzymywać. Umieli polować,
łowić ryby, uprawiać ziemię, stosować zbieractwo, itd. Sami budowali sobie
szałasy, chaty i zamki. Polegali na odwiecznych doświadczeniach. Aby
przetrwać, współpracowali ze sobą i pomagali sobie wzajemnie. Widzieli jak
żyć w sposób naturalny i jak się utrzymywać przy zdrowiu. Sami wychowywali
własne dzieci i sami ustalali swój kierunek rozwoju. Podlegali tylko
warunkom natury i z czasem radzili sobie z nimi coraz lepiej.

Tak było stosunkowo do niedawna. Tzw. rozwój i postęp cywilizacji zniewolił
ludzkość dopiero na przestrzeni ostatnich kilku pokoleń.

Dziś niczego sam już nie potrafisz. Umiesz tylko wykonywać zadania, których
oczekuje od ciebie wyspecjalizowany finansowy SYSTEM. SYSTEM tak usprawnił
różnorakie produkcje, że z nim już nie konkurujesz. Chcesz po prostu
kupować produkty SYSTEMU. W tym celu musisz mieć jednak pieniądze. A więc,
musisz być podporządkowany firmom, którymi rządzi SYSTEM.

Z czasem kupujesz tylko to, co SYSTEM chce ci udostępniać - bo nic innego
nie jest produkowane. Jedzenie masz zatrute, szczepionki otumaniają ci
mózg, leki pogłębiają schorzenia. Aby pracować w prywatnych firmach musisz
im ślepo służyć, choć i tak w każdej chwili możesz stracić pracę. Dzieci
sam nie wychowujesz - SYSTEM wpaja im pożądane postawy i tendencje.

Oczywiście nie zdajesz sobie sprawy, że SYSTEM wszystko dominuje. Myślisz
że firmy są niezależne i że tyko konkurują ze sobą - bo tak ci wmawia
propaganda. Owszem, konkurują, ale na warunkach dyktowanych im poprzez
finansowy SYSTEM. Gdy któraś z nich okaże się z jakiegoś względu
niepotrzebna SYSTEMOWI, to raz dwa zbankrutuje i upadnie. SYSTEM wybiórczo
wspomaga tylko tych, którzy są mu całkowicie podporządkowani.

SYSTEM to utajona, centralna władza, która coraz to bardziej dogłębnie
rządzi światem. SYSTEMOWI nie zależy na pieniądzach - pieniądz jest dla
SYSTEMU tylko narzędziem. Tajny SYSTEM działa poprzez centralne banki,
które tworzą pieniądz z niczego i udostępnia go marionetkom wykonującym
wytyczone przezeń zadania. W ten oto sposób pieniądz wchodzi w obieg.

Zadania zaś dotyczą konsekwentnego pogłębiania władzy SYSTEMU na światową
skalę. Chodzi o rozbijanie społeczeństw, tak aby nie posiadały własnych
celów, wizji ani ideologii, lecz aby tylko reagowały odruchowo i
krótkowzrocznie na bodźce wprowadzane im poprzez SYSTEM.

Dlatego SYSTEM propaguje homoseksualizm, feminizm, próbuje niszczyć religie,
mieszać społeczeństwa i dominować społeczne większości, pod pretekstem
chronienia mniejszości. Tego rodzaju naciski odbywają się już od wielu lat,
szczególnie na tzw. Zachodzie. Wiadomo, że takie wyjątkowo kontrowersyjne
tendencje nie występowałyby jednocześnie w wielu niezależnych,
demokratycznych społeczeństwach.

Jeśli nie wznowisz prostych zdolności, jakie u twoich dziadów i pradziadów
stanowiły samowystarczalność, jeśli nie nauczysz się współdziałać z rodakiem
i sąsiadem, zamiast z nim konkurować, to możesz już tylko wykopać sobie
grób - bo elity globalnego SYSTEMU tam właśnie cię chcą. Niestety!

AW

**************************
...mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

.

2. Data: 2013-07-31 10:41:33

Temat: Re: Baczność niewolniku!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 lipca 2013 09:45:36 UTC+2 użytkownik AW napisał:
> [...]
>
> i sąsiadem, zamiast z nim konkurować, to możesz już tylko wykopać sobie
>
> grób - bo elity globalnego SYSTEMU tam właśnie cię chcą. Niestety!

A ty AWciu -wznowiłeś w sobie te zdolności? ;)

3. Data: 2013-07-31 21:08:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie grób - bo elity globalnego SYSTEMU tam właśnie cię chcą. Niestety!

Nie masz racji. Jest gożej. Te zdolności nic nie dają.
SYSTEM zabrania używania zdolności polowania , samowystarczalności....
To dlatego Pietrzak mówił kiedyś :
"...Państwo nie lubi jak się do kogoś nie dokłada....."
(bo do każdrgo miejsca pracy dokłąda, miejsca nauki dokłada, do emeryta i
rencisty dokłada, a do uhylającego się od pracy nie dokłada - i jego
najbardziej nie lubi)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-07-31 21:28:12

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-31 09:45, AW pisze:
> [...]
> własne dzieci i sami ustalali swój kierunek rozwoju. Podlegali tylko
> warunkom natury i z czasem radzili sobie z nimi coraz lepiej.

Aż ktoś z tych szczęśliwych ludzi chwycił infekcję, wirusa kapitalizmu, to on
szczęśliwym wcześniej ludziom uczynił z życia piekło na ziemi.

5. Data: 2013-08-01 08:24:21

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-31 21:08, Stokrotka pisze:

> [...]
> (bo do każdrgo miejsca pracy dokłąda, miejsca nauki dokłada, do emeryta
> i rencisty dokłada, a do uhylającego się od pracy nie dokłada - i jego

Co tam racja.
Ważne, że jebnął crosa jak stary wyjadacz.

6. Data: 2013-08-01 15:59:19

Temat: Re: Baczno?? niewolniku!
Od: Nikanor <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-31 09:45, AW pisze:
> Poprzez tysiąclecia ludzie potrafili

Ba! Do niedawna ludzie potrafili nawet w Outlooku prawidłowo
skonfigurować kodowanie wiadomości.

To jest trolling, czy ty naprawdę taki głupi jesteś?

--
Nikanor

7. Data: 2013-08-01 18:49:38

Od: "Mark Woydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie masz racji. Jest gożej. Te zdolności nic nie dają.

Jest dużo goRZej. Miernoty takie jak ty zabierają głos i żądają by ich
zdanie było wiążące dla innych.

MW

8. Data: 2013-08-02 17:01:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest dużo goRZej. Miernoty takie jak ty zabierają głos
To akurat dowodzi, że jest lepiej.

> i żądają by ich zdanie było wiążące dla innych.
To nie prawda.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2013-08-02 20:41:39

Od: "Mark Woydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat dowodzi, że jest lepiej.

> To nie prawda.

To akurat dowodzi, że jest goRZej!

MW

10. Data: 2013-08-02 20:59:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat dowodzi, że jest goRZej!
No tak , jak by było lepiej , to bym swoje zdanie dotyczące ortografi bez
problemu nażucała społeczeństwu.
Jak by tak wszyscy mieli taką władzę, to by pewnie w ciągu roku wybito
wszystkie wróble, gołębie, wykoszono całą trawę razem z lasami (pszecież
tam są kleszcze),

Tak, tak, biegam nago i kszyczę , że jestem w raju,
ale wybacz, że dziś mam dobry humorek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Szczęśliwość a somatyka
po kieląku
Przyszłość Polski
Tzw "grzybiczy holocaust": 100.000 napromieniowanych dzieci sefardyjskich
Wszczepianie sztucznych wspomnień jest mozliwe...