Re: Badania długofalowe "Dunedin"

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Badania długofalowe "Dunedin"
Date: Mon, 16 Apr 2018 10:08:10 +0200

W dniu 16.04.2018 o 08:49, z...@g...com pisze:
> [...]

Nie wymieniłem chemików ponieważ uważam chemię za odgałęzienie fizyki.:)

> Leo, przecież Ty też jesteś naukowcem. Stworzyłeś hipotezę opartą na
> swoich doświadczeniach i nosi okna w sobie wszelkie pozory hipotezy
> naukowej. Czy w tej sytuacji też mam cię traktować jak hohsztaplera?

Zdecyduj więc, czy "nosi wszelkie pozory hipotezy naukowej" czy też
"jest hipotezą naukową"? Albo, albo...

Jeżeli uznasz, ze jest hipotezą naukową to zastanów się nad jej bazą:
czy została zbudowana na założeniach czy też na faktach wynikających z
doświadczenia? Nieskromnie podpowiem Ci, że hochsztaplerzy zaczynają od
teorii, nie od faktów..:)

Jeżeli uznasz, że została zbudowana na doświadczeniu to zadaj sobie
kolejne pytanie, czy wystarczająco dobrze opisuje Rzeczywistość i
dopiero wtedy spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie kim jestem.

LeoTar Gnostyk