Badania hormonalne

1. Data: 2005-09-10 13:41:14

Temat: Badania hormonalne
Od: "AJ" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam zaburzenia miesiaczkowe. Z tego co wiem badania hormonalne majace
ustalic przyczyne tych zaburzen powinny byc wykonane w okreslonym dniu
cyklu. Czy to znaczy, ze aby moc je wykonac trzeba najpierw wywolac okres
farmakologicznie (przeciez nie wiadomo kiedy pojawi sie samoistnie)?

Pozdrawiam,

MN

2. Data: 2005-09-10 14:07:07

Temat: Re: Badania hormonalne
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJ" <k...@p...com> napisała ...

> [...]
> cyklu. Czy to znaczy, ze aby moc je wykonac trzeba najpierw wywolac okres
> farmakologicznie (przeciez nie wiadomo kiedy pojawi sie samoistnie)?

Można wywołać, a można poczekać aż się pojawi.
Jeżeli nieregularność liczy się w tygodniach,
to spokojnie można poczekać - nic się nie stanie,
jak badania zrobisz za tydzień, dwa, albo trzy.
Jeżeli w miesiącach i następna miesiączka
może być i za pół roku, to pewnie trzba będzie wywołać.
Tzn. nie trzeba, ale kto by czekał pół roku. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

Prośba o interpretację wyniku EEG.
Czy ktos moze polecic jakiegos DOBREGO laryngologa we Wroclawiu?
Zmiany na powiece i pod - co to jest? POMOCY
Otarcia
Badania krwi , jakie sa takie "szersze" ? ;-)