Badania na wykrywanie narkotykow ...

1. Data: 2002-07-07 05:15:22

Temat: Badania na wykrywanie narkotykow ...
Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Poszukuje wszelkich informacji dotyczacych badan przeprowadzanych w celu
okreslenia
czy dana osoba zazywala srodki narkotyczne (a w zasadzie chodzi o
amfetamine).
Jak owe (standardowe) badania wygladaja (co jest przedmiotem badan - krew,
mocz, wlosy?)
Jak dokladne sa takie badania (w jakim przedziale czasu owe badnia moga
okreslic
czy dana osoba zazywala amfetamine)?
Czy istnieje mozliwosc zamaskowania zazywania amfetaminy (przeklamanie
badania)?
Jezeli tak to w jaki sposob mozna ukryc zazywanie amfetaminy tak aby wynik
badania
byl ujemny (metody, srodki farmaceutyczne itd.)

Z gory dzieki!

Bartek

2. Data: 2002-07-07 14:44:52

Temat: Re: Badania na wykrywanie narkotykow ...
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek napisal :

> [...]
> badania
> byl ujemny (metody, srodki farmaceutyczne itd.)

Nie sadze aby taka wiedza jest Ci potrzebna do celow zgodnych z prawem. W tym i
karnym...

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2002-07-07 16:16:32

Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie sadze aby taka wiedza jest Ci potrzebna do celow zgodnych z prawem. W
> [...]

Myslalem, ze poszerzanie wiedzy nie jest karalne ... ale widze, ze nie jest
tak do konca.

Ale i tak dziekuje za reakcje (choc w gruncie rzeczy odpowiedzi na moje
pytania nie uzyskalem)...

Z powazaniem
Bartek

4. Data: 2002-07-08 07:38:00

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje wszelkich informacji dotyczacych badan przeprowadzanych w celu
> okreslenia
> czy dana osoba zazywala srodki narkotyczne

Widzialem ostatnio w aptece takie testy.
Ogolnodostepne

Pozdr
PeSz

5. Data: 2002-07-08 13:02:06

Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeSz" <p...@u...com> napisał w wiadomości

> Widzialem ostatnio w aptece takie testy.
> Ogolnodostepne
>
> Pozdr
> PeSz

Ja rowniez widzialem (praktyki w aptece) ...
Ale chodzi mi o badania typowo laboratoryjne.

Bartek

6. Data: 2002-07-09 00:45:26

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzialem ostatnio w aptece takie testy.
> Ogolnodostepne
>
> Pozdr
> PeSz

tylko ze maja 50% wynikow falszywie dodatnich...
i 50% falszywie ujemnych...
zycze powodzenia dzieciom ktorych rodzice wpadna na pomysl zrobienia takiego
testu swej pociesze...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-07-09 20:37:15

Od: "Łukasz Ejsmont" <z...@b...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dokładnych informacji na ten temat może Ci udzielić... policja.
Skontaktuj się z tymi od laboratorium. Oni robią dokładne analizy nawet z
włosów. Są to zawansowane techniki z wykorzystaniem HPLC i innych takich.

Łukasz Ejsmont
FARMAKOGNOZJA ONLINE
http://www.farmakognozja.farmacja.pl/
Zajrzyj na zaprzyjaźnioną stronę :
http://www.etanol.obywatel.pl/

Użytkownik "Bartek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> badania
> byl ujemny (metody, srodki farmaceutyczne itd.)

Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ?
BADANIE REAKCJI NA CHOROBE
Definicja centralnego enzymu w procesie krzepnięcia :-)
Adenoma przysadki - co to?
Pajączki na nogach- Proszę o Pomoc !