Badania profilaktyczne

11. Data: 2010-01-16 19:01:49

Temat: Re: Badania profilaktyczne
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" hisuno$88j$...@n...onet.pl

> ja ostatnio miałem robione kilkanaście lat temu!
> Teraz sie zacząłem nad tym zastanawiam, że to jakiś horror jest :)

Gdybym ja poszedł do lekarza i powiedział mu o tym, że to jakiś
horror -- usłyszałbym, że łapanki robione są delikatnie. :)

Gdy u poprzednika musiałem dopominać się skierowania na RTG złamanego
palca (miałem tych RTG w ciągu kilku miesięcy kilka) dłużej niż jedną
minutę, po prostu zmieniłem lekarza. :) To akurat RTG miało być zrobione
na cudroentgenie w celu przemyślenia ,,ewentualności operacyjnej''. :)
Nawet jakiś czas wisiało w necie. :) Mogę postawić raz jeszcze w celach
poznawczych. ;)

Gdy ortopedę poprosiłem o skierowanie na USG palca po zerwaniu
ścięgna, ten mi na to odpowiedział:

-- Nie jest potrzebne USG, ale jeśli ma panu poprawić samopoczucie,
to proszę. Prywatnie to sporo kosztuje -- na skierowanie będzie taniej.

I wypisał. Niestety -- pacjent z zerwanym ścięgnem nie jest tak operatywny
jak zdrowy człowiek i w efekcie za badanie zapłaciłem. IMO lekarz robiący mi
USG wziął pieniądze do kieszeni, bo nie mogłem od niego wyegzekwować rachunku.
Co więcej -- nawet nie mogłem wziąć zdjęć w formie elektronicznej, a na papierze
były tak wydrukowane, że nie było nic widać...

-=-

IMO badania laboratoryjne krwi samoregulują się. Przynajmniej u prawdziwych
mężczyzn!!
Ja akurat nie należę do prawdziwych -- mnie można kłuć i kłuć... :) Ja się tego nie
boję. :) I w tyłek mnie kłuto, gdy byłem dzieckiem, i z ręki pobierano krew...
W 28 dni -- 15 razy... :) Byłem wówczas w szpitalu. Pobieranie krwi było dla
mnie dobrym pretekstem do zmieniania piżamy -- wystarczyło zalać piżamę
krwią przy pobieraniu, aby osiągnąć swój cel... Polacy to brudasy!!! :)

W tyłek mnie kłuto straszliwie często -- dawano mi penicylinę z debecyliną
(miałem reumatyzm -- chyba dlatego) oraz czasami delbetę. :) To strasznie bolało
trochę. Do penicyliny i debecyliny przyzwyczaiłem się bez trudu. Kłuto mnie także
witaminą B (chyba jej nazwa pochodzi od słowa 'boli') autoszczepionkami (zabójcze
efekty!!) moją krwią (autohemoterapia -- bez efektu, choć w wyniku pomyłki dano
mi za dużo) i diabli wiedzą czym jeszcze...

-=-

Horror to mało powiedziane!! Sprzęt kosztuje majątek.
Jeśli ktoś uważa, że powinien stać bezczynnie to chyba jest głupi
w stopniu trudnym do zrozumienia. Praca laboranta do drobnostka
w zestawieniu z kosztami samego sprzętu, gdy pomyślimy o tym, że
laborant i tak musi tam być... :)

-=-

Zauważ jednak, że partia PiS dążyła do rezygnacji ze służby zdrowia w ogóle.
A czyniła to pod szczytnym sztandarem walki z korupcją. :)

-- Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem.

Tak orzekł minister sprawiedliwości PiS. :) (ZZiobro)
Nie powiedział:

-- Lepper wziął łapówkę, mamy na to dowód, ale pozyskaliśmy
ten dowód z naruszeniem prawa i nie możemy tego dowodu użyć w sądzie.

Powiedział wyraźnie 'Lepper nie wziął łapówki'. Wg PiS nie ten jest
łapówkarzem, kto wziął łapówkę, ale ten, kogo wskaże partia. :)

-=-

Zmiana lekarza rodzinnego to tak zwana chwila -- z tego, co pamiętam. :)
IMO możesz rozejrzeć się po okolicy (ja teraz mam lekarza rodzinnego
w odległości rzutu kamienia od mieszkania, w którym mieszkam)
i przenieść się w przytulniejsze miejsce. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

12. Data: 2010-01-16 19:04:39

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" hit22t$hbm$...@n...onet.pl

> zmieniłem miejsce zamieszkanie, więc tamten lekarz już mnie nie zobaczy :)

No widzisz. :) On po prostu pomógł Ci w podjęciu słusznej decyzji. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

13. Data: 2010-01-16 19:09:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" hit2f2$6ph$...@i...gazeta.pl

> W tyłek mnie kłuto straszliwie często -- dawano mi penicylinę z debecyliną
> (miałem reumatyzm -- chyba dlatego) oraz czasami delbetę. :) To strasznie bolało
+ (miałem reumatyzm -- chyba dlatego) oraz czasami delbetę. :) To ostatnie bolało

> [...]
> efekty!!) moją krwią (autohemoterapia -- bez efektu, choć w wyniku pomyłki dano
> mi za dużo) i diabli wiedzą czym jeszcze...

[CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki
Cwiczenia koordynacyjno-ruchowe u maluszka - czy nie zaszkodzą?
Płucka...
Operacyjne prostowanie zebow.