Badanie EEG+opis

1. Data: 2000-06-29 21:26:11

Temat: Badanie EEG+opis
Od: "Tomla" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam goraca prosbe do grupowiczow czy ktos niezna adresu w Warszawie gdzie
moglbym dokonac badania EEG oraz otrzymac "od reki" opis wyniku?
Potrzebne jest mi to na badania dla pilotow szybowcowych.

ZDROWIA!!!!

2. Data: 2000-06-30 07:31:50

Temat: Re: Badanie EEG+opis
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Tomla <t...@p...onet.pl>

> [...]
> moglbym dokonac badania EEG oraz otrzymac "od reki" opis wyniku?
> Potrzebne jest mi to na badania dla pilotow szybowcowych.

W każdej większej prywatnej przychodni. Problem w tym, że raczej nikt nie
zrobi opisu od ręki. Może to trwać jakieś dwa dni, bo kto inny wykonuje
badanie a kto inny opisuje. Przeważnie.
Weź książkę telefoniczną i dzwoń w okolicach swojego zamieszkania.

Pozdrawiam serdecznie
Monia

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

3. Data: 2000-07-03 08:51:36

Od: Piotr Walerjan <p...@a...nencki.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sprobuj w Fundacji Epileptologii tel. (22) 842-24-92.

Pozdrawiam

Piotr Walerjan

On Thu, 29 Jun 2000, Tomla wrote:

> [...]
> moglbym dokonac badania EEG oraz otrzymac "od reki" opis wyniku?
> Potrzebne jest mi to na badania dla pilotow szybowcowych.

Penis - Wielkosc
Nobel do wziencia czyl zjawisko Backstera(Info)
uzależnienia związane z jedzeniem,,,,
pomóżcie....
Mleko 0.5%, mleko 3.2% dla dzieci ?