Badanie laserowe - jaskra

1. Data: 2005-02-08 08:24:28

Temat: Badanie laserowe - jaskra
Od: Łukasz <lukaszb01_WYWAL_TO@TO_TEZ.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zostalem skierowany na badanie do kliniki Mega-Lens w Warszawie.
Badanie ma stwierdzić, czy jestem zagrożony jaskrą. Leczę sie już od
pewnego czasu: okulary, soczewki, duże ciśnienie w gałce ocznej. Czy
ktoś z Was miał tego typu badanie. Na czym ono polega? Podobno jest to
badanie bezinwazyjne, laserowe na najwocześniejszym urządzeniu tgo typu
w Polsce. Czy jest jakies ryzyko? Ile może kosztować tego typu zabieg?
Ja będe miał go wykonane bezpłatnie...

2. Data: 2005-02-08 11:06:59

Temat: Re: Badanie laserowe - jaskra
Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jest jakies ryzyko? Ile może kosztować tego typu zabieg? Ja będe miał

Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że chodzi o badanie HRT. Ja miałam je
robione dwa razy. Polega na tym, że siadasz przed aparatem - laserem i
patrzysz w jeden punkt przez chwilę, a aparat wykonuje badanie nerwu
wzrokowego. Potem komputer przetwarza dane i możesz otrzymać wydruk. Badanie
to trwa około 5 minut - w zależności od prędkości działania komputera :-)
Badanie to miałam robione bezpłatnie, ale kiedyś byłam ciekawa ceny i
kosztowało chyba około 70 zł (w zeszłym roku).

Jeśli się pomyliłam, to proszę o poprawienie błędów.

Pozdrawiam.
Barbara (pacjent)

3. Data: 2005-02-09 18:08:55

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztowało chyba około 70 zł (w zeszłym roku).
>
> Jeśli się pomyliłam, to proszę o poprawienie błędów.

HRT jest tomografia komputerowa tarczy nerwu wzrokowego, lasera w tym nie
ma....

casus

4. Data: 2005-02-09 18:40:41

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HRT jest tomografia komputerowa tarczy nerwu wzrokowego, lasera w tym nie
> ma....
> casus

W takim razie przepraszam. Tak mi powiedział okulista.
Dziękuję za sprostowanie.
Pozdrawiam.
Barbara.

5. Data: 2005-02-09 18:47:17

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie przepraszam. Tak mi powiedział okulista.
> Dziękuję za sprostowanie.
> Pozdrawiam.
> Barbara.

drobiazg. Sam sie zastanawiam, gdzie to wykorzystuje sie laser przy
diagnostyce jaskry....no bo ze w leczeniu to zgoda:-)))

casus

gwaltowne skurcze
Cofnieta dolna szczęka-dziecko
wskaźniki wątrobowe!?