Re: Badanie ojcostwa DNA.

Data: 2002-01-01 23:53:14
Temat: Re: Badanie ojcostwa DNA.
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl>

Użytkownik Roman <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
| Witam!
| Czy ktos z szanownuch grupowiczow wie,gdzie w Polsce mozna zrobic badanie
| ojciec-dziecko na stwierdzenie ojcostwa DNA-na zlecenie prywatne,bez
sadu,i
| ile kosztuje najtaniej.

Badania ojcostwa wykonuja zakłady Medecyny Sadowej w Akademiach Medycznych
W niektorych z nich wymagana jest zgoda sadu/prokuratury na badanie np.
Slaska AM
a w innych np. w Warszawskiej wystarczy zgoda zainteresowanych oraz rodzicow
dziecka,
tam tez badanie w zeszlym roku ponoc kosztowalo 1500 PLN (za 3 osoby).
Najlepiej skontaktuj sie z najblizsza akademia medyczna, bo ja takie badanie
tez moge Ci
zrobic :) ale nie mam certyfikatu

Nawiasem mowiac to w badaniach naukowych DNA tez czasem przez przypadek
wychodzi ze
badane dziecko nie moze pochodzic od biologicznych rodzicow - c'est la vie.
Pozdrawiam

Wojtek G.