Bagietka z czosnkiem

1. Data: 2000-03-13 21:12:18

Temat: Bagietka z czosnkiem
Od: "ewa" <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Smaczne i dekoracyjne.

Maslo polaczyc z tartym czosnkiem i pokrojona na drobno zielona pietruszka.
Posolic do smaku.

Bagietke pokroic na kromki ale nie do konca (tak do ok. 2/3 wysokosci).
Nastepnie posmarowac bagietke -miedzy kromkami- masa czosnkowo-pietruszkowa.
Calosc zawinac w folie aluminiowa i wlozyc na ok. 15 do 20 min. (na
wyczucie)
do goracego piekarnika.

Smacznego

Ewa.

1. Data: 2000-03-14 07:59:14

Temat: Re: Bagietka z czosnkiem
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm......... a po co zawijać w folie ??????
Można też zrobić tosty - pieczywo tostowe posmarowane takim masełkiem
można nawet dla samku dodać do masła parmezanu ) i do tostera - też mniam

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-03-14 10:56:53

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> [...]
> Nastepnie posmarowac bagietke -miedzy kromkami- masa czosnkowo-pietruszkowa.
> Calosc zawinac w folie aluminiowa i wlozyc na ok. 15 do 20 min. (na

-- Czesto robie takie maselko. Dodaje do niego oprocz czosnku, sol
ziolowa KAMIS. PYCHA!!!!
Czasami zapiekam bagietki z tym maslem i z zoltym serem.
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl

1. Data: 2000-03-14 10:57:52

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-14 11:19:18

Temat: Odp: Bagietka z czosnkiem
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -- Czesto robie takie maselko. Dodaje do niego oprocz czosnku, sol
> ziolowa KAMIS. PYCHA!!!!
> Czasami zapiekam bagietki z tym maslem i z zoltym serem.

Do masla czosnkowego doskonale jest dodac odrobine brandy : tak 10 ml na
100g

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-14 13:33:17

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie robi sie tzw. "chleb po zydowsku" - ciemny chleb, pokrojony,
przeklada sie maselkiem z czosnkiem i tymiankiem, wszystko w folie
aluminiowa i do piekarnika.

j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

ewa napisał(a) w wiadomości: <8ajlrl$2584$1@news.nikoma.de>...

1. Data: 2000-03-16 19:35:26

Od: "Ewa" <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Po co zawijac w folie?
napisalam przeciez ze to nie tylko smaczne ale i dekoracyjne. Zobaczysz jak
ladnie taka bagietka po zapieczeniu w calosci ladnie wyglada.
Ewa

8akrf8$2e3$...@f...man.torun.pl...

1. Data: 2000-03-17 07:48:55

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ardb3$10o6$...@n...nikoma.de...
> Po co zawijac w folie?
> napisalam przeciez ze to nie tylko smaczne ale i dekoracyjne. Zobaczysz
jak
> ladnie taka bagietka po zapieczeniu w calosci ladnie wyglada.

Moze zdefiniujmy produkt bagietka: mi to sie kojarzy z chuda bulka dlugosci
ok 1,5 m - do mojego piekarnika nie wejdzie... Oczywiscie mozna pociac, ale
zeby nie bylo nieporozumien.

Jader

1. Data: 2000-03-17 20:50:20

Od: "Ewa" <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
8aso3f$68f$...@f...man.torun.pl...
> [...]
dlugosci
> ok 1,5 m - do mojego piekarnika nie wejdzie... Oczywiscie mozna pociac,

Bagietka to wlasnie taka "chuda bulka" inaczej bulka paryska. Ale dlaczego
od razu 1,5 m ???, sa przeciez tez krotsze okazy ktore mieszcza sie bez
problemu w piekarniku. Ale mysle ze pocieta, dopasowana do wymiarow bagietka
tez nie zle wyglada i smakuje.

Ewa

1. Data: 2000-03-18 18:35:07

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> [...]
> Nastepnie posmarowac bagietke -miedzy kromkami- masa czosnkowo-pietruszkowa.
> Calosc zawinac w folie aluminiowa i wlozyc na ok. 15 do 20 min. (na
nie tylko z takim maslem. Mozna zrobic maslo z czosnkiem i jakimis
przyprawami, np. estragonem, tymiankiem, albo np. z bazylia lub
majerankiem :)

Poza tym, jest to swietny sposob na odswiezenie chleba z lodowki,
wystarczy pokroic go na kromki, posmarowac takim maslem, zlozyc spowrotem,
zawinac w folie alu i zapiec. Mniam!

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

Sałatki do fondue???
Drób raz jeszcze
Kuchnia kubanska