Bajki dla dzieci - czy na pewno dla dzieci?

41. Data: 2007-05-16 11:21:36

Temat: Re: Bajki dla grzecznych dzieci...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> To musi by trzeba spróbować
> czy masz własny [sens] w zanadrzu. ;)
> Puszczę cię jak puściłem Magdzisko...
> za co tamta zbiesiła się ze szczętem ;P

Sens w tym jest ogólnie znany: bez trzymanki wszystko jest czczą
gadaniną, nawet dzieci to wiedzą ;-)
A ja się nie zbieszę, bo nie ma o co - puszczać (nie się!) to my , ale
nie nas :-)))))))))

Co do Magdy - nie bądź taki pewien siebie; pewnie niedługo wyskoczy i
pazury w kark Ci wbije ;-)

> A tu masz...zaraz jakiś bawidamek
> rączkę usłużnie podaje...
> Pac po łapach takiego! ;)))

Jaki znów bawidamek? - bardzo sympatyczny dla mnie. Nie dla wszystkich,
czyli - nie bawidamek :-)
Chwalę sobie nawet jego publiczne zainteresowanie moją tuszą - to
motywacja do trzymania linii ;-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

42. Data: 2007-05-16 11:32:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj. Skaj z lusterka...

W które co rusz zerkasz... ;P

43. Data: 2007-05-16 11:45:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sens w tym jest ogólnie znany: bez trzymanki wszystko jest czczą
> gadaniną, nawet dzieci to wiedzą ;-)
> A ja się nie zbieszę, bo nie ma o co - puszczać (nie się!) to my , ale
> nie nas :-)))))))))

Już taka jedna była co tak mówiła...
i się złudzeń wnet wyzbyła... ;)))
a z tobą co gdybym tak poszedł sobie od soboty na dobre? ;P
Ledwo 3 dni i już jakieś błagania
w Niebo [eter znaczy] szły... ;D

> Co do Magdy - nie bądź taki pewien siebie; pewnie niedługo wyskoczy i
> pazury w kark Ci wbije ;-)

Toż się jej [w nowym wątku] nawet owym karkiem nadstawiam... ;P
Zobaczymy jaki ma rozstaw kłów... ;D
O ile już się sama już nie splonkowała na dobre ;P

> Jaki znów bawidamek? - bardzo sympatyczny dla mnie. Nie dla wszystkich,
> czyli - nie bawidamek :-)

Damki to wszystkie co mu się nawiną bawić próbuje...
potem obsikuje te co mu nie wlazły w paszczę ;P
A dla tych nie-damek co mu się jawią konkurentami
do tytułu jego bawidamskiej "bezkonkurencyjności"
to już nie sili się być taki "powabno-zabawny" ;)

> Chwalę sobie nawet jego publiczne zainteresowanie moją tuszą - to
> motywacja do trzymania linii ;-)

Eeee...wy to chwalicie sobie każdego co wam nadskakuje...
lub choćby się droczy okazjując w ogóle zainteresowanie ;P

44. Data: 2007-05-16 11:51:26

Temat: Re: Bajki pans-lacia ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od rzemiosła to ja mam Skajów...

Jakżeś sam dupa wołowa...
to i za ciebie trza kobity tu wychowywać...na ludzi. ;P
Tyle że nie licz iż będziesz czymś innym
jak ich stadiuw larwalnych zabawką...bawidamciu ;)

A bajki to se widzę sam wciąż opowiadasz... ;)))

45. Data: 2007-05-16 11:55:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f2er65$iv0$1@news.onet.pl...

> [...]
> Tyle że nie licz iż będziesz czymś innym
> jak ich stadiuw larwalnych zabawką...bawidamciu ;)
>
> A bajki to se widzę sam wciąż opowiadasz... ;)))

Naiwny cieciu, niech ci się dalej wydaje. Nie potrzebuję kobiet - Twoich.
Bawisz mnie chrabączyku machając śmiesznie nożkami, gdy cię wywrócić
podbrzuszem do góry...

46. Data: 2007-05-16 14:33:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że

> Naiwny cieciu, niech ci się dalej wydaje. Nie potrzebuję kobiet - Twoich.
> Bawisz mnie chrabączyku machając śmiesznie nożkami, gdy cię wywrócić
> podbrzuszem do góry...

Oooo to widzę już pokazujesz przykryte płytkim tupecikiem różki... ;P
Przewracaj przewracaj niebo całe do góry nogami...
aż się sam tu cieciem nam wszystkim coś nim widać jest objawisz... ;)))

47. Data: 2007-05-16 14:45:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f2f4mb$jrr$1@news.onet.pl...

> [...]
> Przewracaj przewracaj niebo całe do góry nogami...
> aż się sam tu cieciem nam wszystkim coś nim widać jest objawisz... ;)))

gdzie tfuj pietruś?

48. Data: 2007-05-16 15:17:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> Przewracaj przewracaj niebo całe do góry nogami...
> aż się sam tu cieciem nam wszystkim coś nim widać jest objawisz... ;)))

Uspokoicie się wreszcie?!!

49. Data: 2007-05-16 15:31:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoich.

> gdzie tfuj pietruś?

W d...u murzyna coś nim jest w genach po praojcu Adamie ;P

50. Data: 2007-05-16 15:32:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoich.

> Uspokoicie się wreszcie?!!

Kto co niespokojny? ;)
Ja? ;P
Mnie spokój dopisuje jak złotko... ;)))

Zła córka
Specyficzny rodzaj naukowej histerii
kawał
Komu egzorcyzm...komu mitrę komu zestaw do mszy, komu tefilim...a może wachadełko...!?
okreslcie sie