Balkonik

1. Data: 2003-12-15 14:39:50

Temat: Balkonik
Od: "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Przekazuje pytanie od znajomego - który nie ma dostępu do sieci!

Kolega ma bardzo duże kłopoty z chodzeniem. Może ktoś się orientuje czy
(i gdzie) może zaopatrzyć się w podpórkę.

Dziękuję.

P.S. Jest to mój pierwszy list - który ślę na grupę z czytnika pod
kontrolą Linuxa. Jeśli będzie coś nie tak - przepraszam - poprawię się!!!

Krzysztof P.

2. Data: 2003-12-15 14:46:03

Temat: Re: Balkonik
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

a co to jest podporka?

3. Data: 2003-12-15 19:59:16

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzchmgda wrote:

> a co to jest podporka?

Pewnie chodzi o podpórkę - balkonik ułatwiający samodzielne poruszanie
się osobom, które mają problemy z chodzeniem (używają tego przeważnie
osoby starsze, także mające zachwiania równowagi). AFAIK można to kupić
w każdym sklepie ze sprzętem rehabilitacyjnym.

Z poważaniem
PZ

--
Ja swoje powiedziałem, słyszeliście.
Resztę oceńcie sami, wydajcie wyrok.

4. Data: 2003-12-16 08:43:34

Od: Przemax <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze tu mozesz cos znalezc:

http://republika.pl/ortopedia/Chodziki.html

Przemax czyli
Przemyslaw Zylinski

5. Data: 2003-12-16 08:59:13

Od: "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Przemax napisa?:
> Mysle ze tu mozesz cos znalezc:
>
> http://republika.pl/ortopedia/Chodziki.html

Dzie;ki

Krzysztof P.

6. Data: 2003-12-16 12:36:54

Od: Przemax <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki

Nie ma za co. To strona mojego brata, co zaczyna w tej branzy ;)

Przemax czyli
Przemyslaw Zylinski

7. Data: 2003-12-16 13:52:52

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
są dwa rozwiązania idzie do sklepu i kupuje (koszt około 300 zł), albo
zgłasza się do stowarzyszenia opiekującego się osobami niepełnosprawnymi tam
mu wypożyczą jeśli kłopoty z chodzeniem są przejściowe.
pozdrawiam Wiesław

8. Data: 2003-12-17 16:43:22

Od: "news.ipartners.pl" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej otrzymac wniosek,chyba z rodzinnej lub ortopedycznej(nie wiem, bo
ja mialam wniosek ze szpitala) i wtedy mozna dostac dofinansowanie. Bea

> [...]
tam
> mu wypożyczą jeśli kłopoty z chodzeniem są przejściowe.

Jeszcze jedno polskie "osiągniecie" ERON2003
nowinki dla osob niedowidzacych
Oferta wspolpracy dla plastyka
Europo kochana - gdzie sie podzial ERON ?
ktos szuka dziewczyny ?