Banan bananowi nierowny

1. Data: 2001-12-07 23:51:11

Temat: Banan bananowi nierowny
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzis gwoli wyjasnienia sprawy zwazylam banany, ktore wchodza w sklad
mojego ciasta bananowego.
3 banany w skorce waza 465 gr, 3 banany obrane waza 320 gramow. Moje
dzisiejsze banany byly srednie, nie duze. Ciasto wyszlo swietnie.
MB

1. Data: 2001-12-08 00:12:04

Temat: Re: Banan bananowi nierowny
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> 3 banany w skorce waza 465 gr, 3 banany obrane waza 320 gramow. Moje
> dzisiejsze banany byly srednie, nie duze. Ciasto wyszlo swietnie.
Magda, jesli to nie problem, wyslij mi na prive'a przepis na to ciasto.
Bardzo lubie banany. Ale nie pisz w gramach tylko raczej w sztukach.
Dzieki, Kaska

1. Data: 2001-12-08 12:31:43

Od: "Sorfi" <a...@h...se> szukaj wiadomości tego autora

a czy ja tez moge prosic ten przepis n to ciasto?
z gory dizekuje

1. Data: 2001-12-08 18:02:21

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3 banany w skorce waza 465 gr, 3 banany obrane waza 320 gramow. Moje
> dzisiejsze banany byly srednie, nie duze. Ciasto wyszlo swietnie.
Dzieki za przepis, kaska

1. Data: 2001-12-09 16:16:12

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej na forum taki przepis ???

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-09 19:59:10

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> a nie lepiej na forum taki przepis ???

Byl juz tyle razy, ze zostane posadzona o spamowanie. W Google jest pod
Oficjalne Ciasto Bananowe, wiec latwo wyszukac, jak sie zgubi.

Ciasto Bananowe Magdaleny Bassett

110 ml oleju (1/2 cup)
110 gr bialego cukru (1/2 cup)
110 gr brazowego cukru (1/2 cup) (lub 220 gr tylko bialego - 1 cup)
2 jajka
3 przejrzale banany - im ciemniejsze i bardziej obslizgle, tym lepsze.
260 gr maki (1-3/4 cup)
1 lyzeczka polskiego - 2 amerykanskiego proszku do pieczenia
1 lyzeczka sody oczyszczanej
wloskie orzechy i rodzynki - na objetosc "czubata szklanka" - 2 garscie
kilka kropel olejku pomaranczowego
Rozgrzac piec do 160C/325F. Wysmarowac maslem i oproszyc maka 1 forme do
keksu (jak dno od trumny). W mikserze polaczyc cukry z olejem, dodac
jajka, ubijac 1 minute. Zmieszac make z proszkiem i soda, i dodac polowe
do miksera. Ubijac 1 minute, dodac banany i reszte maki, ubijac 3
minuty. Jesli ubijamy recznym mikserem, nalezy banany zmiazdzyc
widelcem. Mikser wolnostojacy ma wystarczajaco sily, ze zrobi z nich
papke. Dodac rodzynki i orzechy, wymieszac lyzka, przelac do formy, piec
90 + minut. Sprawdzic patyczkiem w srodku. Musi byc bardzo brazowy, i
bedzie mial ladne pekniecie wzdluz, a orzechy i rodzynki nie opadaja na dno.
A propos ciemniejacych bananow i co z nimi zrobic. Gdy sa juz bardzo
dojrzale, mozna je zamrozic. Gdy sie ma 3, mozna zrobic ciasto. Latwo
sie obieraja po zamrozeniu i zupelnie nie zmieniaja smaku ciasta.
Magdalena Bassett
(C)Copyright 2001 All rights reserved

1. Data: 2001-12-10 10:12:53

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byl juz tyle razy, ze zostane posadzona o spamowanie. W Google jest pod
> Oficjalne Ciasto Bananowe, wiec latwo wyszukac, jak sie zgubi.
>
> Ciasto Bananowe Magdaleny Bassett

[ciach przepis]
.
> Magdalena Bassett
> (C)Copyright 2001 All rights reserved

Zrobiłam po raz pierwszy właśnie wczoraj i mimo zdezelowanego piekarnika
wyszedł rewelacyjny.
Polecam wszystkim gorąco i dziękuję Magdzie za przepis.
Kasia

Fw: Do Izy Sowuly
hahaha...
wypieki z miodem i bez proszku do pieczenia
kolorowe wisienki
Witam Szanownych Grupowiczów (Debiut)