Banany w mleku kokosowym

1. Data: 2003-11-16 16:20:01

Temat: Banany w mleku kokosowym
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos za mna chodzilo. Chyba zima idzie, bo nic tylko bym jadl i jadl....
W koncu zrobilem sobie banany w mleku kokosowym.

Skladniki (na oko, bo mi sie nie chce sprawdzac):

2 lub 3 banany
puszka mleka kokosowego
cukier (tak ze 2 lyzki)
szczypta soli
dodatkowo (jesli wola) rodzynki, nerkowce, migdaly, etc.

1. Banany obrac, pokroic tak na 3 czesci
2. Wlozyc do garnka (lub na gleboka patelnie)
3. Zalac mlekiem kokosowym postawic na dosyc ostrym ogniu
4. Dodac cukier, sol (i jesli wola rodzynki i orzeszki)
5. Doprowadzic do zagotowania
6. Zmniejszyc ogien wytrzymac na ogniu gotujac i przekrecajac banany,
ktore musza zmieknac na wierzchu
7. Zjesc :D

Mowie Wam: pychota! Zwlaszcza jak jest tak zimno jak teraz :D
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-11-16 16:31:29

Temat: Re: Banany w mleku kokosowym
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

A niech to, brzmi smacznie!
A ja swego czasu wywalilam mleko kokosowe, bo nic mi z nim nie wychodzilo...
A to brzmi o wiele lepiej :) Alez mi apetytu narobiles....

Pozdrawiam
Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_-
-_--_--_--

Najwiekszy sklep z grami wszelkiego rodzaju w polskim Internecie!

1. Data: 2003-11-16 16:58:33

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niech to, brzmi smacznie!

Nie brzmi, tylko smakuje :D

> A ja swego czasu wywalilam mleko kokosowe, bo nic mi z nim nie wychodzilo...

Toz to zbrodnia przeciwko ludzkosci!

> A to brzmi o wiele lepiej :) Alez mi apetytu narobiles....

:D
Smacznego!
Pozdr.,Shrek

przepis na ciabate