Re: Barbarzyńcy...

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Barbarzyńcy...
Date: Thu, 29 Nov 2018 11:04:32 +0100

Am 28.11.18 um 19:36 schrieb XL:
> Silvio Balconetti

> Marksiści głosili również, że (oczywiście w przeciwieństwie do kapitalizmu)
> kryzys ekonomiczny nie jest możliwy w komunizmie/socjalizmie. Na wykresach
> w podręcznikach marksistowskiej ekonomii socjalizmu tzw. krzywa trendu
> obrazująca gospodarkę socj. pięła się stale i równomiernie w górę niczym
> iglica znanego radzieckiego pomnika ,,mieczta impatienta", a na tym samym
> schemacie krzywa ,,kapitalistyczna" posiadała co rusz liczne i gwałtowne
> uskoki i załamania.
> [...]
A co to ma wspolnego z tematem? ;-)

Btw. Uprzedzajac dalszy rozwoj "dyskusji" przypomne moja modyfikacje
slynnego prawa Godwina: "As an online discussion among Poles grows
longer, the probability of a comparison involving security
service, (fake) refugees, or calling the opponent an agent of influence,
a Volksdeutsch, a Putin's accomplice, a Jew or an idiot approaches 1"
--
saluto
Silvio Balconetti