Re: Barbarzyńcy...

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Barbarzyńcy...
Date: Thu, 29 Nov 2018 22:13:19 +0100

Am 29.11.18 um 16:25 schrieb Kviat:

> Tuż za tobą. Mam drugie miejsce, bo ja nie propaguję faszystowskiej
> propagandy.

> Jakby ci tu powiedzieć... Obecnie znajomość angielskiego to sprawa
> normalna. Tylko ci się wydaje, że ktoś się tym chwali. I wiem dlaczego
> ci to imponuje.

> Najgłośniej tak krzyczą ci, co żadnego innego języka nie znają.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Osoby czujacy sie niepewnie w obcych jezykach maja rozne pomoce, np.
google`a.

PS. Czytalem niedawno, ze najwieksza wrogosc wobec obcych wystepuje w
krajach, w ktorych nie ma prawie mniejszosci. Rowniez osoby nie znajace
obcych jezykow i nie podrozujace cechuja sie wieksza wrogoscia wobec
obcych i odmiennosci.
Spoleczne spostrzeganie obcych i szacowanie wielkosci migracji to
ciekawy temat dla psychologow i psychologow spolecznych. W krajach UE
odsetek migrantow rozny jest w zaleznosci od krajow. Na zachodzie jest
wiekszy, na wschodzie mniejszy lub niemal niezauwazalny. Percepcja
spoleczna jest tez rozna, ale nie zawsze zgodna z rzeczywistoscia. I tak
w Niemczech mamy 8.8% imigrantow, a badani sadza, ze jest ich 13%. Wlosi
szacuja obcych przybyszy na 24%, a faktycznie jest ich 7%. Najciekawiej
jest ze Slowakami, ktorzy sadza, ze maja 8.8% przybyszow, a statystyki
pokazuja tylko 0.6%!!!
Realistami sa Chorwaci i Szwedzi - 11-12%...

https://www.focus.de/politik/ausland/italien-im-west
en-spitzenreiter-bei-falscher-wahrnehmung-neue-studi
e-beweist-europaeer-ueberschaetzen-bevoelkerungsante
il-an-migranten-drastisch_id_8786232.htm

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej