Barbarzynstwo typowo polskie czy ogolnoswiatowe?

11. Data: 2001-10-05 08:29:22

Temat: Re: Barbarzynstwo typowo polskie czy ogolnoswiatowe?
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenna Kielan <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pilbe$a9m$...@n...tpi.pl...

> Nie, juz nic. Pomylilam chyba grupy. Moje wyobrazenie o ludzkich emocjach
> jest najwyrazniej nienaturalne :> Mam tylko nadzieje, ze albo uda mi sie
> jeszcze przezyc wiele lat w oddaleniu od lekarzy albo tez umre szybko z
> minimalnym kontaktem z ludzmi w bialych fartuchach.

Nie zrozumiałaś mnie. Lekarze wybierają rozwiazanie kierując się dobrem
pacjenta i wybierają mniejsze zło (w tym przypadku bezinwazyjne). Czy
myślisz, że jeśli zostanie wykonana cesarka, to uczucia Twojej znajomej będą
inne ? pozytywniejsze ? Wątpie. Tym bardziej, że jej wizyta w szpitalu
będzie dłuższa, a znajoma będzie musiała oglądać szczęśliwe mamy i ich
dzieci.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

12. Data: 2001-10-05 08:30:05

Od: Oleńka <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Szwecji coraz wiecej kobiet decyduje sie na cc. Z roznych powodow.
> Jesli chce - bedzie wykonane, nawet jesli nie ma wskazan medycznych.
> Obecnie ilosc wszystkich ciec wzrosla do ok. 15 %.

Magdo, chodzi o martwą ciążę - w Polsce też z różnych wskazań (np. paniczny
strach matki, hamujący akcję porodową) robi się CC i odsetek zabiegów jest
podobny.

> magda
Ola

13. Data: 2001-10-05 09:26:09

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"margaretka" <b...@w...pl> skrev i meddelandet
> Tym bardziej, że jej wizyta w szpitalu
> będzie dłuższa, a znajoma będzie musiała oglądać szczęśliwe mamy i ich
> dzieci.

Nie zgodze sie z Toba.
Takie pacjentki nie sa umieszczane na poloznictwie, najczesciej na
ginekologii, wiec nie ogladaja szczesliwych mam w szpitalu...
magda

14. Data: 2001-10-05 09:29:17

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> skrev i meddelandet

> Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
> wiadomości news:9pimar$29s$1@news.onet.pl...

> W Polsce też można. Sama rodziłam przez CC na własne życzenie. Tyle że
> trzeba udać się do prywatnej kliniki lub opłacić lekarza w szpitalu.

A no wlasnie. W przywatnej klinice lub za lapowke. A ja mowie o cieciu w
panstwowej klinice, na takich samych warunkach (nie pisze za darmo, bo w
Szwecji sie placi 100 koron za kazda ukonczona dobe pobytu. Za samo
leczenie sie nie placi.)
magda

15. Data: 2001-10-05 11:51:12

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pjtr4$6ba$...@n...onet.pl...

> "margaretka" <b...@w...pl> skrev i meddelandet

> Nie zgodze sie z Toba.
> Takie pacjentki nie sa umieszczane na poloznictwie, najczesciej na
> ginekologii, wiec nie ogladaja szczesliwych mam w szpitalu...

A jeśli oddziały są połączone ?

16. Data: 2001-10-05 13:30:35

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli oddziały są połączone ?

No to gorzej :-((((( Takie kobiety nie powinny miec kontaktu z normalnym
poloznictwem :-(

pozdrawiam, magda

17. Data: 2001-10-05 15:47:37

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwyraźniej obraziłaś się na nas - ja tęz z trudem wyobrażam sobie
rodzenie
> martwego dziecka na porodówce, wśród szczęśliwych mam.

Nie obrazilam sie - przerazilam sie. Wiem, ze przypadek kolezanki mojej
corki nie jest wyjatkiem - tym gorzej. Jesli bowiem zdarzaja sie takie
przypadki i jesli to nie pierwsza juz kobieta w OSMYM miesiacu ciazy, ktora
musi calkiem przytomnie, na sali, gdzie rodza inne kobiety a ich dzieci
przychodza na swiat zywe, rodzic martwe dziecko, to do licha byl juz chyba
czas na wypracowanie procedur, ktore moglyby jej to ulatwic - nie sadzisz?
Mam 41 lat, doswiadczylam juz szpitala i leczenia w roznych formach, raz
trafilo mi sie nawet otrzec o smierc. Roznie bywalo i rozne to byly
szpitale, rozni lekarze. Nie wiem czemu, ale to wydarzenie - rodzenie
martwego dziecka wsrod innych kobiet - wstrzasnelo mna nieslychanie. Na
pewno jest sposob, zeby to ulatwic: jesli nie cesarskie to znieczulenie, cos
oszalamiajacego, osobna sala - co jeszcze mam powiedziec? Przeciez to
straszne......

Pozdrawiam

Marzenna Kielan

18. Data: 2001-10-05 16:13:39

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli oddziały są połączone ?

To czas je chyba odlaczyc : // Czy to takie trudne?

Pozdrawiam

Marzenna Kielan

19. Data: 2001-10-05 16:15:35

Od: Oleńka <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> oszalamiajacego, osobna sala - co jeszcze mam powiedziec? Przeciez to
W szpiatlu gdzie byłam - osobna sala do rodzenia, po porodzie na innym
piętrze niż mamy z noworodkami (położnictwo septyczne).
Co do znieczulenia - pewnie dolargan
A tymczasowe "oszołomienie" zdrowe dla kobiety nie jest, zresztą, jak minie,
to ból po stracie dziecka nie będzie mniejszy. Tu ważne jest wsparcie
psychiczne personelu i rodziny.
Ola

20. Data: 2001-10-05 16:19:03

Od: Oleńka <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenna Kielan <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pkm3m$l9v$...@n...tpi.pl...

> To czas je chyba odlaczyc : // Czy to takie trudne?

Przy warunkach lokalowych niektórych szpitali - trudne....pieniądze,
pieniądze, pieniądze... :(
Ola

> Pozdrawiam
>
> Marzenna Kielan

pamiec
wstrzas toksyczny + brak krzepliwosci krwi
Czy moge?
nidrozne kanaliki lzowe u noworodka
jedzenie piasku lub zwiru