Re: Bard Solidarności :-\

Data: 2018-11-08 20:21:00
Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 08.11.18 um 09:02 schrieb Trybun:
> W dniu 2018-11-07 o 22:34, XL pisze:
>> https://natemat.pl/218063,corka-jacka-kaczmarskiego-
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

> A Twoje zdanie? W temacie "S", jej samej i jej bardów, instytucji
> małżeństwa, bicia współmałżonków i dzieci itd?

Chyba zniszczy wszystkie tasmy, plyty i nagrania z Kaczmarskim oraz
zrewiduje swoje poglady na temat "S" oraz RWE?
A niezyjacy juz polsko-francuski malarz Balthasa Klossowski lubil
malowac koty i mlode, wyzywajace dziewczeta.
Potepic go, zniszczyc obrazy?

http://www.arterotismo.com/Balthus/index.htm

Wodan akbar!
--