Re: Bard Solidarności :-\

Data: 2018-11-10 14:20:26
Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Co to było to WSI?

Nie wiesz???
?

> Chyba chodzi o kontrwywiad wojskowy, a co spawacz z
> stoczni mógł/może mieć wspólnego z wojskiem?

A tam z wojskiem. Ojjjjj.... ?

> Skąd te fortuny - a
> Solidarność im dała.

Dobre :-)

> Pokaż jakiegoś aparatczyka PZPR który został
> bogaczem po transformacji.

Prawie wszystkie pzprowskie szyszki i/lub ich dzieci.
Ty chyba z Marsa spadłeś...

> E tam, zupełnie nie trzyma się to kupy, i oczywiście nie ma żadnych
> dowodów.

Są twarde dowody, nie udawaj Greka.

> Podpisana tzw lojalka to chyba nic złego,

LOL

> i nie świadczy o złej
> woli podpisującego?

LOL

> Chciałbym i Ciebie zapytać o Wałęsę w latach 80tych. Jakoś nie bardzo
> wierzę że byłaś wtedy wyjątkiem który go krytykował.

No nie byłam. Cała AKowska rodzina, do której szczęśliwie w latach 80
weszłam, miała go za szpiona. Oraz ich znajomi i znajomi znajomych...
Boszsz, z kim ja tu...

> A legendy - im małpa wyżej wejdzie na drzewo trym bardziej widać że ma
> ogon. NIE MA świętych ludzi.

Są. Ja znam. Ty - właśnie dlatego, że masz moralność tzw. względną (doceń
moją delikatność) - nigdy na takich nie trafisz.
Ale ja wciąż ich spotykam.

--
XL