Re: Bard Solidarności :-\

Subject: Re: Bard Solidarności :-\
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 12 Nov 2018 12:07:02 +0100

W dniu 2018-11-12 o 09:32, XL pisze:

> Masz ciekawe podejście do życia. Bycie artystą tłumaczy wszystko? Czyli co
> - kochajmy i czcijmy artystów-pijaków, artystów-oprawców,
> artystów-pedofilów, artystów-gwałcicieli, artystów-morderców,
> artystów-zdrajców?
> Bycie artystą zwalnia z bycia Człowiekiem i Obywatelem? Artyści - ponad
> Moralność?
>
> Ja się na to nie zgadzam! Nigdy nie popierałam Polańskiego, Cosby'ego,
> Hitlera... Artysta to ktoś, kto skupia na sobie wzrok społeczeństwa. Nie
> zasługuje na miano Artysty ten, kto nie uznaje jego norm, kto nie potrafi
> [...]

Nie wiem czy ciekawy, każda indywidualność, każdy co ma coś swojego,
własnego do zaoferowania mnie ciekawi, nic na to nie poradzę że znacznie
bardziej wolę słuchać solisty niż chóru, zwłaszcza bezmyślnego chóru.

Moralność? A cóż to takiego i kto ustala tego normy? Co niby mam myśleć
o moralistach którzy w imię wymyślonego prawa mordują swojego bliźniego,
a stanowczo sprzeciwiają się pomóc komuś kto ich prosi o pomoc w zejściu
z tego świata?