Re: Bard Solidarności :-\

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Bard Solidarności :-\
From: XL <i...@g...pl>
<5beabf34$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5bead118$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 13 Nov 2018 16:02:26 GMT

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Przykro mi - nie mogę, za to mi grozi "kara śmierci",

Kręcisz. Doskonale wiesz, że moje żądanie zabicia mnie to dokładnie to
samo, co eutanazja - to obciążenie innego człowieka odpowiedzialnością
moralną za swoją śmierć.
I teraz - zastanów się, załóżmy że nic Ci nie grozi za zabicie mnie i
wypełniasz moją prośbę, po czym dowiadujesz się, że kuerując ją do Ciebie
byłam w ciężkiej depresji, lecz brak mi było odwagi zabić się samej i w
gruncie rzeczy wystarczyłoby wyciągnąć mnie z tej depresji, bo tak naprawdę
szukałam ZAINTERESOWANIA i bardzo chciałam żyć.

> podziękuj Ikselce
> i innym prawym którzy to skazują Cię na "karę życia".

Czyli po prostu mędzisz, bo tak naprawdę doskonale rozumiesz, że eutanazja
to zabojstwo.

--
XL